Уперше в історії на Дніпровському каскаді був прошлюзований караван довжиною 235 м і шириною 17 м, при тому, що робочий розмір шлюзової камери 260 м, а ширина — 18 м. Це важливий крок на шляху поліпшення річкової логістики та підвищення конкурентоспроможності річкового транспорту.
Такий вид шлюзування дозволяє заощадити до 8 годин під час одного проходження. За орієнтовними розрахунками, зекономлений час дозволить судновласнику зробити до 10 рейсів щорічно і додатково перевозити до 100 тисяч тонн за навігацію. У планах – продовження тестувань до кінця навігації 2021 року.
Читайте: “Укрзалізниця” несе збитки через незбереження зернових вантажів
“Завдяки підтримці парламентарів та Уряду додаткові 86,2 млн грн були спрямовані на модернізацію шлюзів. У наступному році у проєкті бюджету йдеться про фінансування на суму до 600 млн грн.Протягом тривалого часу існувала ініціатива від бізнесу щодо пришвидшення процесу шлюзування. Сьогодні нарешті розпочались експерименти з одночасним проходженням декількох плавзасобів на Каховському шлюзі”, — розповів міністр інфраструктури, Олександр Кубраков.
Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що в ЄС вводять глобальну ідентифікацію вагонів.
Джерело: Мінінфраструктури
Наталія Софієнко, Landlord
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!