З метою раннього виявлення займання на борту Mitsui OSK Lines планує встановити камери та системи штучного інтелекту Captain’s Eye у вантажних відсіках на більшості своїх автомобілевозів, які працюють на ЗПГ, передає ЦТС.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Спершу технологією оснастять десять замовлених автомобілевозів.
Також компанія розгляне можливість оснащення системою Captain’s Eye суден, які вже перебувають в експлуатації, – зазначили в MOL.
Попри те, що всі автомобілевози MOL оснащені системами оповіщення, перевізник розраховує, що технологія штучного інтелекту дозволить виявляти задимлення або запалення швидше. Крім того, зображення того, що відбувається у вантажних відсіках, можна бачити як на судні, так і на березі.
У компанії акцентували, що це дозволить оперативніше реагувати на загоряння.
Нещодавно технологію Captain’s Eye протестували на автомобілевозі MOL Onyx Ace.
Довідка. Mitsui O.S.K. Lines — японська транспортна компанія зі штаб-квартирою в Тораномон, Мінато, Токіо, Японія. Це одна з найбільших судноплавних компаній у світі.
Раніше японська судноплавна компанія Mitsui OSK Lines (MOL) оголосила, що працює над демонстраційним проектом з перетворення теплової енергії океану (OTEC) з використанням глибоководної води на острові Куме. Проєкт реалізується спільно з Xenesys, Inc. та університетом Saga, і що він був обраний Міністерством навколишнього середовища Японії, повідомляє offshore-energy.
Нагадаємо, найбільша судноплавна компанія Японії Mitsui O.S.K. Lines (MOL) завершила експериментальний рейс, під час якого як бункерне паливо використовувався біометанол.
Mitsui O.S.K. Lines (MOL) анонсувала початок пробного використання сервісу Starlink компанії SpaceX.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk, повідомляє usm.
Найбільший контейнерний порт Німеччини та один з найбільших європейських портів Гамбург знайшов новий спосіб подолання заторів, скорочення часу очікування і зниження викидів, що виникають під час перевантаження контейнерів у величезному портовому комплексі.
Данська нафтогазова компанія Ørsted розпочала реалізацію проєкту FlagshipONE з будівництва заводу з виробництва метанолу. Нові потужності забезпечуватимуть пальним швидкозростаючий флот, що працює на метанолі.
До ТОВ”Оператор ГТСУ” звернулися 10 компаній з пропозицією будівництва 31-го біометанового заводу.
Як стало відомо The Loadstar, французький перевізник CMA CGM веде “серйозні переговори” з Yangzijiang Shipbuilding щодо будівництва до десяти метанолових контейнеровозів місткістю 24 000 TEU, передає The Loadstar.
Данський логістичний гігант Maersk святкує запуск першого у світі екологічного контейнеровоза, що працює на метанолі. Судно, місткістю 2100 TEU, є першим із дев’ятнадцяти замовлених Maersk суден із нейтральним викидом вуглецю, яке працюватиме на екологічно чистому метанольному пальному.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!