Про це на своїй сторінці у Facebook написав очільник «Укрзалізниці» Євген Кравцов.
За його словами, останні локомотиви надійшли в п’ятницю в порт Чорноморська, що на Одещині. Після прибуття локомотиви відправили на Крюківський вагонобудівний завод. Там доукомплектовують інші десять тяговиків.
«Ті локомотиви, які вже працюють, демонструють високу ефективність роботи. Наприклад, «Укрзалізниця» на 30% економить пальне на ділянці Запоріжжя – Комиш-Зоря – Волноваха», – заявив Євген Кравцов.
Читайте: Укрзалізниця збільшує кількість тендерів на ProZorro: плюс 4% за рік
До того ж, тепловози GE здатні проїжджати 540 км на добу, тоді як старіша техніка – всього 360 км.
Наразі 15 нових локомотивів забезпечують четверту частину теплотяги по трьох регіональних філіях: Придніпровській, Донецькій та Одеській.
Як раніше повідомляв Landlord, Укрзалізниця розробляє розробляє проект UZ Air Guard, який передбачає запровадження контролю рухомого складу та інфраструктури за допомогою дронів. Відеоспостереження з повітря вестиметься на 68 полігонах, на яких відбувається майже 95% крадіжок.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!