Компанія Vivi Kola (створена у 1938 році) заявила, що завдяки інструментам штучного інтелекту, їй вдалося розробити рецепт нового веганського газованого напою усього за два дні.
Про це пише видання newfood.media.
Ідея створення нового напою Vivi Nova з’явилася після чергової серії експериментів з ботом ChatGPT. Саме під час чергового діалогу з ШІ, який був у ролі харчового технолога, народилася нова рецептура.
В складові нового продукту штучний інтелект включив воду, сік лайма, сік ягід Хаскап, сік імбиру, порошок кореня цикорію та тростинний цукор. Цікаво, що ягоді Хаскапу до 2018 року мали статус “нової їжі”, бо здебільшого використовувалися як традиційна їжа в Японії.

Ягоди хаскап
За даними ChatGPT, напій буде сповнений антиоксидантів, зміцнить імунну систему, сприятиме здоровому кишківнику та стимулюватиме травлення.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
“Ягоди Хаскап відомі своїм високим вмістом антиоксидантів, які допомагають зменшити запалення і захистити від пошкодження клітин. Вони також багаті вітамінами С і К, які можуть підвищити імунітет і сприяти здоров’ю кісток, — зазначив ChatGPT. – Сік лайма багатий вітаміном С, який підтримує імунну функцію і допомагає захиститися від окисного стресу. Він також містить флавоноїди, які були пов’язані зі зниженням ризику хронічних захворювань. Порошок кореня цикорію – це пребіотичне волокно, яке може сприяти здоровим кишковим бактеріям і покращувати травлення. Також було визначено, що він знижує запалення і підтримує контроль цукру в крові”.
Перші тести нового продукту пройшли успішно. Компанія готує вивести новий продукт на світовий ринок вже у цьому місяці.
Читайте також: Як можна застосовувати ChatGPT у сільському господарстві: поради фахівців
Щоб придумати назву для нового напою, команда знову звернулася до ШІ. Оскільки у портфелі Vivi Kola здебільшого бренди з чотирьох літер, це було однією з критеріїв нового бренду. Пропозиції ChatGPT включали Vivi-Life, Tron, Best, Fuel, Tide, Luxe, Plex, Tone та Nova. Саме останній варіант зайшов усім і відразу. На що ChatGPT відповів: “Чудовий вибір! Vivi Nova – це приваблива та унікальна торгова марка, яка потенційно може залучити клієнтів, які зацікавлені спробувати корисну та освіжаючу крафтову газовану воду”.
Останнім етапом стало створення етикетки для нового продукту. Її було створено за допомогою ще одного різновиду штучного інтелекту AI Midjourney та інструменту 3D Unreal Engine. Боти розробили детальну, “футуристичну” ілюстрацію, яка нині використовується для лейбла Vivi Nova.
Команда була “вражена” здатністю штучного інтелекту розпізнавати сучасні тенденції та генерувати креативний контент, прокоментував керуючий директор Vivi Kola Каміло Антезана.
Читайте також: Вчені розробили технологію штучного інтелекту, яка дає змогу підрахувати кількість риби у водоймі
Нагадаємо, Uncommon, біотехнологічний стартап у Кембриджі, який створює інноваційне екологічно чисте клітинне м’ясо, залучив $30 млн інвестицій. Серед інвесторів – представник четвірки найбільших венчурних компаній Великобританії Balderton Capital, яка фінансує технологічні стартапи, а також Сем Альтман, співзасновник та CEO OpenAI, яка створила ChatGPT. До речі, для Альтмана це уже не перша інвестиція в Uncommon.
Компанія “Епіцентр” використовує штучний інтелект (ШІ) для створення контенту, елементів програмного коду, рекламних банерів та голосових повідомлень.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!