Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.
Міністр інфраструктури Володимир Омелян назвав три кроки, які Уряд планує зробити для виправлення напруженої ситуації з транспортуванням продукції АПК:
- Поступове забезпечення залізниці тягою (контракт із General Electric на поставку локомотивів до України: УЗ вже отримала 22 тепловози, решта 8 доукомплектовуються і будуть передані в середині березня).
- Запровадження приватної тяги на залізниці (в експериментальному режимі).
- Вантажні вагони Укрзалізниця здаватиме в оренду за допомогою електронних аукціонів «ProZorro.Продажі» (електронна система дозволить сформувати об’єктивну картину на попит вагона й визначити збалансовану вартість вагона для клієнта).
Читайте: Названо лідера алкогольної індустрії України
Міністр інфраструктури відзначив зростання ролі річкового транспорту для вантажоперевезень. За словами Володимира Омеляна, за останні 5 років вдалося більш як утричі наростити перевезення вантажів річкою: «це дешевше, зручніше, і, врешті-решт, це логічніше».
Також міністр звернув увагу, що в умовах нестачі вагонів бізнес вимушено переходить на автоперевезення, але при цьому вкрай важливо дотримуватися габаритно-вагових норм.
Landlord раніше повідомляв про те, що цього року бюджет Державного дорожнього фонду становитиме 50 млрд грн. Кошти виділятимуть, передусім, на ремонт доріг стратегічного значення, зведення трас для транснаціонального коридору GO Highway, який з’єднає українські та балтійські порти, та запуск проекту з автоматичного зважування вантажівок біля в’їзду до столиці – Weight-in-motion.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!