Своїми секретами ведення бізнесу нинішній виконавчий директор компанії Жан-Мішель Суффле поділився з Landlord. Про успішну родину — у спецпроєкті «Агродинастії».
Успіх компанії протягом її столітньої історії забезпечує й те, що традиції тут передаються від батька до сина: найважливіші складові в роботі впроваджував Мішель Суффле, а потім продовжив його син Жан-Мішель.
Мішель Суффле ще у 50-х роках минулого сторіччя зрозумів, що для збереження врожаю слід використовувати більш інтенсивну логістику.
«Якщо ми дамо можливість транспортувати врожай швидше й більш економічно, це дозволить нам завоювати клієнтів», — міркував він.
Саме компанія «Суффле» першою у Франції масово закупила вантажівки із системою «рулон» (вони мають специфічну платформу, яка дає змогу вантажити великі обсяги врожаю).
Жан-Мішель Суффле поєднав риси батька й діда: фундаментальний підхід Жана Суффле він підкріпив комерційною винахідливістю Мішеля. І зараз компанія успішно впроваджує інновації в різних напрямах своєї діяльності — в добрива, засоби захисту рослин, у поліпшення якості борошна та виготовлення кормів для тварин. Інновації також ішли в дослідження якості зерна та збереження родючості ґрунтів, виробництво високоврожайних сортів зерна.
Жан-Мішель Суффле розповів про власні секрети ефективного менеджменту, основний з яких — швидкість прийняття рішень. Компанією володіють усього три людини — він, його сестра та батько Мішель. Зібрати трьох людей і дійти згоди набагато легше, ніж ухвалювати рішення за участю десятка акціонерів. Це зрозумів свого часу Мішель Суффле, цієї ж точки зору дотримується Жан-Мішель. «Я не можу керувати бізнесом, який перебуває на фондовому ринку», — каже Жан-Мішель Суффле.
Свою конкурентну перевагу «Суффле Груп» вбачала в побудові мережі зернових терміналів у портах, що дозволяло експортувати зерно не тільки до сусідніх країн, але й вести торгівлю на різних континентах.
Читайте: Передбачив на 100 років наперед: як геніальність Жана Суффле допомогла створити агрогіганта
Щодо планів на майбутнє, то Жан-Мішель прагне насамперед підтримувати співпрацю з виробниками та зізнається: складно конкурувати з такими «важкоатлетами», як, наприклад, Cargill.
«Тому для нашого бізнесу оптимальним є випуск на ринок 7–8 млн т зерна на рік. Ми хочемо зосередитися на тому, що безпосередньо стосується сільського господарства: маю на увазі збирання зернових і олійних культур, а також продаж насіння, добрив, тощо для фермерів. Це наша історична база», — підкреслює Жан-Мішель Суффле.
Landlord у межах проєкту «Агродинастії» знайомить читача з історією і досвідом французької сімейної компанії «Суффле Груп», яка успішно розвивається понад 100 років і досягла світових масштабів агробізнесу.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!