НовиниСадівництво

Горілка, віскі чи вино: який алкоголь обирають українці і як це впливає на розвиток галузі

Про це повідомляє Інтерфакс Україна.

Landlord пропонує основні тези масштабного інтерв’ю з Анатолієм Корчинським.

Баядера Груп має власне винне і коньячне виробництво, більше 2 тис. га виноградників. У 2018 р. висадили 200 га виноградників, у 2019 р. планує висадити ще близько 200 га у двох агрогосподарствах в Миколаївській області.

ЧитайтеВчені довели, що алкоголь полегшує розмову з іноземцями

У 2018 р. компанія отримала 1,5 млн грн компенсації від держави за закладку виноградників, ще близько 4 млн грн очікує. На сільгосптехніку очікує компенсацію у розмірі 313 тис. грн за двома агрогосподарствами.

Сьогодні у загальному виробництві «Баядера Груп» частка горілки становить приблизно 65%, тоді як три роки тому була 80-85%. На другому місці – вино (15%), на третьому – вермут (10%),  шампанське та коньяк – приблизно по 5%.

Сьогодні спостерігається тренд зростання споживання вина. Старше покоління переходить на більш легкі напої, в основному на вино, а молодь (до 35 років) вибирає міцний алкоголь.

В Україні формується культура споживання вина – якщо раніше пили в основному напівсолодкі, то зараз серед споживачів зростає популярність сухих вин.

У найближчих планах компанії – збільшення виробництва вина, в тому числі на експорт. Саме тому «Баядера Груп» щорічно розширює площі виноградників, які почнуть плодоносити вже через 4-5 років.

Усі вина «Баядера Груп» виробляються в основному з власного винограду. Він переробляється на винзаводі в Коблево. Власний сортовий, зібраний вручну виноград компанія використовує для основних і дорогих лінійок. У незначних кількостях купує виноград у населення – білі або червоні сорти для купажних вин.

Зростання цін на спирт і на комплектуючі зумовить збільшення вартості горілки у 2019 р. на 15%.

Легальне виробництво горілки в Україні падає: у 2018 р. було вироблено на 9 % менше, ніж у 2017-му.

Споживання горілки в Україні, вочевидь, не зменшується, оскільки 50% її продажів припадають на тіньовий ринок. Велику проблему становить зростання інтернет-продажів нелегального алкоголю – від цього втрачає як держава, так і легальні виробники.

Незалежно від економічної ситуації преміум-сегмент алкоголю в Україні є постійним (це стосується і горілки, і віскі, і коньяків, і вин) – близько 5%.

У  2018 р. провели редизайн бренду Коzaцька Раdа, витративши на переоснащення лінії виробництва близько 60 тис. євро. У середньому ж витрати на редизайн бренду обходяться мінімум у 100 тис. євро.

Інвестиції в маркетинг-менеджмент запуску у грудні 2018 р. нового продукту – горілки під ТМ «Явора» – обійшлися в 3 млн грн. Щоб з’явитися на полицях в супермаркетах бренд має витратити близько 2,5– 3 млн грн.

У структурі загального ринку алкогольної продукції в Україні за 2–3 роки компанія планує наростити свою частку щодо продажів шампанського і коньяків із сьогоднішніх 8% до 10%, щодо вина планує зайняти 15% українського ринку.

«Баядера Груп» експортує близько 15% від загального обсягу своєї продукції. У 2019 р. планує наростити експорт на 15–20%.

У 2018 р. з’явилися нові ринки для експорту: ОАЕ, Чехія, збільшення поставок до Польщі, пробні відвантаження у США, укладено контракти на поставки в країни Африки.

Компанія має досвід виробництва за кордоном для України – це власні бренди, які «Баядера Груп» імпортує: ігристе вино Latinium, яке виробляється в Німеччині, або грузинські тихі вина бренду Geo.

Landlord раніше повідомляв про те, що українське вино мало успіх на Зеленому тижні в Берліні.

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку