Про це повідомляє Інтерфакс Україна.
Landlord пропонує основні тези масштабного інтерв’ю з Анатолієм Корчинським.
Баядера Груп має власне винне і коньячне виробництво, більше 2 тис. га виноградників. У 2018 р. висадили 200 га виноградників, у 2019 р. планує висадити ще близько 200 га у двох агрогосподарствах в Миколаївській області.
Читайте: Вчені довели, що алкоголь полегшує розмову з іноземцями
У 2018 р. компанія отримала 1,5 млн грн компенсації від держави за закладку виноградників, ще близько 4 млн грн очікує. На сільгосптехніку очікує компенсацію у розмірі 313 тис. грн за двома агрогосподарствами.
Сьогодні у загальному виробництві «Баядера Груп» частка горілки становить приблизно 65%, тоді як три роки тому була 80-85%. На другому місці – вино (15%), на третьому – вермут (10%), шампанське та коньяк – приблизно по 5%.
Сьогодні спостерігається тренд зростання споживання вина. Старше покоління переходить на більш легкі напої, в основному на вино, а молодь (до 35 років) вибирає міцний алкоголь.
В Україні формується культура споживання вина – якщо раніше пили в основному напівсолодкі, то зараз серед споживачів зростає популярність сухих вин.
У найближчих планах компанії – збільшення виробництва вина, в тому числі на експорт. Саме тому «Баядера Груп» щорічно розширює площі виноградників, які почнуть плодоносити вже через 4-5 років.
Усі вина «Баядера Груп» виробляються в основному з власного винограду. Він переробляється на винзаводі в Коблево. Власний сортовий, зібраний вручну виноград компанія використовує для основних і дорогих лінійок. У незначних кількостях купує виноград у населення – білі або червоні сорти для купажних вин.
Зростання цін на спирт і на комплектуючі зумовить збільшення вартості горілки у 2019 р. на 15%.
Легальне виробництво горілки в Україні падає: у 2018 р. було вироблено на 9 % менше, ніж у 2017-му.
Споживання горілки в Україні, вочевидь, не зменшується, оскільки 50% її продажів припадають на тіньовий ринок. Велику проблему становить зростання інтернет-продажів нелегального алкоголю – від цього втрачає як держава, так і легальні виробники.
Незалежно від економічної ситуації преміум-сегмент алкоголю в Україні є постійним (це стосується і горілки, і віскі, і коньяків, і вин) – близько 5%.
У 2018 р. провели редизайн бренду Коzaцька Раdа, витративши на переоснащення лінії виробництва близько 60 тис. євро. У середньому ж витрати на редизайн бренду обходяться мінімум у 100 тис. євро.
Інвестиції в маркетинг-менеджмент запуску у грудні 2018 р. нового продукту – горілки під ТМ «Явора» – обійшлися в 3 млн грн. Щоб з’явитися на полицях в супермаркетах бренд має витратити близько 2,5– 3 млн грн.
У структурі загального ринку алкогольної продукції в Україні за 2–3 роки компанія планує наростити свою частку щодо продажів шампанського і коньяків із сьогоднішніх 8% до 10%, щодо вина планує зайняти 15% українського ринку.
«Баядера Груп» експортує близько 15% від загального обсягу своєї продукції. У 2019 р. планує наростити експорт на 15–20%.
У 2018 р. з’явилися нові ринки для експорту: ОАЕ, Чехія, збільшення поставок до Польщі, пробні відвантаження у США, укладено контракти на поставки в країни Африки.
Компанія має досвід виробництва за кордоном для України – це власні бренди, які «Баядера Груп» імпортує: ігристе вино Latinium, яке виробляється в Німеччині, або грузинські тихі вина бренду Geo.
Landlord раніше повідомляв про те, що українське вино мало успіх на Зеленому тижні в Берліні.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!