Світові ціни на продовольчі товари в березні 2021 року продовжили зростання, яке продовжується вже десятий місяць поспіль. Лідерами зростання стали котирування на рослинні олії та молочні продукти. Про це повідомили у черговому квітневому звіті Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН Food and Agriculture Organization, FAO).
Глобальний індекс цін на commodity у минулому місяці склав в середньому 118,5 пункти, що на 2,1% вище, ніж в лютому. Це найвищий показник з червня 2014 року, хоча, як повідомили у FAO, тренди різняться за окремими видами сільськогосподарських сировинних товарів.
Головним чином, березневе підвищення було черговим зростанням цінового індексу FAO на рослинні олії. Цей показник зріс на 8% в порівнянні з лютис 2021 року і досяг майже 10-річного максимуму. При цьому, як зазначили у звіті, ціни на соєву олію різко зросли почасти через перспектив стійкого попиту з боку сектора біодизеля.
Читайте: Посівна 2021: в Україні посіяно 853 тис га ярих зернових культур
Також на 3,9% у порівнянні з лютневим показником підвищився індекс цін на молочні продукти внаслідок сподівань на відновленні сектора громадського харчування та на 2,3% зріс індекс цін на м’ясо після різкого збільшення внутрішніх продажів в Європі напередодні святкування Пасхи (що стало основою для зростання котирувань на м’ясо птиці та свиней). Ціни на яловичину залишилися стабільними, в той час як ціни на баранину знизилися, оскільки посушлива погода в Новій Зеландії змусила фермерів прискорити забій та реалізацію продукції.
А ось індекс цін FAO на зернові за підсумками місяця, навпаки, впав на 1,8%. Хоча, як зазначено у звіті організації, він як і раніше перебуває на рекордних позначках. Зокрема, у порівнянні з рівнем березня 2020 року, показник був вищим на 26,5%. Найбільшого зниження зазнали експортні ціни на пшеницю, але в FAO підкреслюють позитивний ефект такого тренду – падіння цін активізувало глобальну торгівлю пшеницею, що буде стимулювати фермерів до вирощування цієї зернової культури.
Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що Lidea виводить на глобальний ринок два комерційні бренди насіння.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!