Новини / Технології     19 червня 2019 10:46

Географічні зазначення для продукції: що треба знати виробникам ІНФОГРАФІКА

Проект ЄС «Географічні зазначення в Україні» спільно з «U open EU» підготували інфографіку, яка ознайомлює агровиробників з перевагами географічних зазначень у назві продукції, наголошуючи, що це сприяє економічному інтересу до товару.

Про це повідомляє на своїй сторінці у Фейсбук Geographical Indications in Ukraine.

Ресурс звертає увагу сільгоспвиробників, що географічні зазначення забезпечують захист товарів від недобросовісної конкуренції та є інструментом колективного просування традиційної продукції регіону.

Читайте: Серія агроконтрастів: посіви кукурудзи у США різко відстають від минулорічних

Виробникам продукції географічні зазначення дають такі переваги:

  • підтвердження високої якості, унікальності та традиційності продукції;
  • можливість збільшити обсяги збуту, вийти на нові ринки та підвищити конкурентоспроможність продукції;
  • демонстрація належності до преміум-сегменту;
  • захист від підробки.

Географічні зазначення можуть бути використані для більшості харчових продуктів та напоїв, зокрема для фруктів, овочів, меду, м’яса, вина, молочних продуктів тощо.

Географічні зазначення для продукції: що треба знати виробникам ІНФОГРАФІКА

Landlord раніше повідомляв про те, що цього року Мінагрополітики спільно з проектом ЄС «Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні» розпочали впровадження в Одеській області системи винних та гастрономічних маршрутів з метою розвитку сільського туризму та агробізнесу на сільських територіях.

Новини за темою:  Погода 13 травня: де в Україні очікуються дощі та де оголошено пожежну небезпеку
Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також