Новини    11 червня 2023 18:17

До 2030 року флот MOL налічуватиме 90 суден на ЗПГ та метанолі

Група MOL поставила за мету досягти нульового рівня викидів парникових газів до 2050 року

Флот японської Mitsui OSK Lines (MOL) налічуватиме 90 суден на ЗПГ та метанолі до 2030 року. Компанія повідомила про замовлення нового, сімнадцятого судна, яке працюватиме як на мазуті, так і на зрідженому природному газі, пише ЦТС.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

Судно зведуть на заводі Oshima Shipbuilding Co. Його постачання заплановано на другу половину 2026 року. Воно займатиметься транспортуванням вугілля для електростанції Майдзуру.

Між MOL і Kansai Electric Power Co. відбулося підписання угоди, згідно з якою суховантаж буде задіяно у перевезеннях вугілля на електростанцію KEPCO.

Група MOL поставила за мету досягти нульового рівня викидів парникових газів до 2050 року. Для цього флот компанії до 2030 року має налічувати 90 суден, що працюють на ЗПГ та метанолі.

Довідка. Mitsui O.S.K. Lines — японська транспортна компанія зі штаб-квартирою в Тораномон, Мінато, Токіо, Японія. Це одна з найбільших судноплавних компаній у світі.

Раніше японська судноплавна компанія Mitsui OSK Lines (MOL) оголосила, що працює над демонстраційним проектом з перетворення теплової енергії океану (OTEC) з використанням глибоководної води на острові Куме. Проєкт реалізується спільно з Xenesys, Inc. та університетом Saga, і що він був обраний Міністерством навколишнього середовища Японії, повідомляє offshore-energy.

Нагадаємо, найбільша судноплавна компанія Японії Mitsui O.S.K. Lines (MOL) завершила експериментальний рейс, під час якого як бункерне паливо використовувався біометанол.

Mitsui O.S.K. Lines (MOL) анонсувала початок пробного використання сервісу Starlink компанії SpaceX.

A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk, повідомляє usm.

Новини за темою:  524 мікропідприємства: як в Україні розвивається мала молочна переробка під час війни

Найбільший контейнерний порт Німеччини та один з найбільших європейських портів Гамбург знайшов новий спосіб подолання заторів, скорочення часу очікування і зниження викидів, що виникають під час перевантаження контейнерів у величезному портовому комплексі.

Данська нафтогазова компанія Ørsted розпочала реалізацію проєкту FlagshipONE з будівництва заводу з виробництва метанолу. Нові потужності забезпечуватимуть пальним швидкозростаючий флот, що працює на метанолі.

До ТОВ”Оператор ГТСУ” звернулися 10 компаній з пропозицією будівництва 31-го біометанового заводу.

Як стало відомо The Loadstar, французький перевізник CMA CGM веде “серйозні переговори” з Yangzijiang Shipbuilding щодо будівництва до десяти метанолових контейнеровозів місткістю 24 000 TEU, передає The Loadstar.

Данський логістичний гігант Maersk святкує запуск першого у світі екологічного контейнеровоза, що працює на метанолі. Судно, місткістю 2100 TEU, є першим із дев’ятнадцяти замовлених Maersk суден із нейтральним викидом вуглецю, яке працюватиме на екологічно чистому метанольному пальному.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...