Новини    05 січня 2018 12:15

Бізнес на воді: рентабельність виробництва мінеральної води сягає 150%


Кожен вкладений євро у виробництво мінеральної води в Україні принесе інвестору майже 150% чистого прибутку. Про це йдеться в аналітичному матеріалі консалтингової компанії Рro-consulting.

За даними дослідження, рентабельність продажів води компанії буде на рівні 30,2%, а рентабельність інвестицій в створення підприємства складатиме 146%. Отримати такий дохід можна в разі налагодження цілодобового виробництва у 6 тисяч пляшок на годину. Тара повинна бути популярних об’ємів, серед наших співвітчизників, та у пластику – пів літра, літр, півтора та в скляних пляшках об’ємом 0,33 л.

«Експерти оцінюють ємність українського ринку мінеральної води в $ 1 млрд. При цьому він має величезний потенціал для зростання, так як наші співвітчизники випивають всього 40 літрів води на людину в рік, тоді як в Європі її споживання в три рази більше», – йдеться у документі.

Згідно матеріалу, пік споживання мінеральної води припадає на весняно-літній період. Крім того в Україні є джерела, які відомі лікувальними властивостями, особливо при лікуванні шлунково-кишкового тракту, загострення яких відбувається на початку весни. Але економічний спад вдарив і по цьому ринку, через зниження купівельної спроможності українців. У 2015 році мінеральної води видобуто на 6% менше ніж у 2014 році. У 2016 році ринок почав відновлюватися і виробництво води зросло на 4%, до 114 287 дал (1 дал = 10 кубічних дециметрів).

«Більше половини загального обсягу української мінеральної води видобувається в чотирьох областях – Закарпатській, Львівській, Полтавській та Дніпропетровській. За популярністю серед покупців лідирує газована вода, яка мала співвідношення на ринку з негазованої 63% / 37% в 2016 році. Однак, тенденція така, що частка негазованої води поступово збільшується, адже ще в 2012 році співвідношення на користь газованої було 73%/27%», – заявили у компанії.

На думку експертів Рro-consulting, вітчизняні виробники мінеральної води в даний час зосереджені на внутрішньому ринку. Експортний потенціал поки реалізовано дуже слабо, хоча він досить значний і може дати великий економічний ефект.

«Найбільш перспективний експортний напрям – це країни Євросоюзу, з яким в України підписано договір про вільну торгівлю. Нашим виробникам необхідно тільки пройти процедури сертифікації своєї продукції. Європейська мода на здоровий спосіб життя і правильне харчування – є запорукою попиту на українську мінеральну воду, особливо преміум-сегмента, розлиту в скляні пляшки», – додали в аналітики.

Отримуйте щоранку на пошту свіжі новини та найцікавіше чтиво!



Вас зацікавить