Асоціація автоперевізників веде перемовини з колегами з ЄС щодо альтернативи системи дозволів

Асоціація міжнародних автоперевізників (АсМАП) веде переговори з європейськими вантажними автоперевізниками та пропонує їм альтернативне рішення, щоб уникнути повернення дозволів на вантажні перевезення для українських перевізників. Про це повідомив віцепрезидент АсМАП Володимир Балін під час брифінгу в Медіацентрі Україна – Укрінформ.
“Наше завдання разом із нашими партнерами: Польщею, Литвою, Угорщиною, Румунією, Чехією – зробити алгоритм, який дозволить нашими перевізникам працювати в таких же ринкових умовах, як і європейські перевізники. Якщо цей алгоритм буде погоджено між нами та угорцями, словаками, поляками, чехами та литовцями, ми будемо готові йти до своїх урядів і казати: “ось у нас є такий алгоритм, він зніме всі питання”. Це дуже важкий переговорний процес”, — сказав він.
Володимир Балін відзначив, що АсМАП вже провів переговори з угорськими перевізниками та представив їм свої пропозиції. Наступного тижня плануються подібні переговори зі словацькими перевізниками.
За його словами, наразі європейські колеги настоюють на тому, що стабілізація ситуації на ринку можлива лише за умови повернення дозволів.
“Ми доводимо, що це не так, і триває такий непростий процес. Але мета цих перемовни з угорцями і словаками – зблизити наші позиції і унеможливити блокування кордону”, — додав Балін.
Нагадаємо, Підкарпатська воєвода Тереза Кубас-Гул оголосила про підписання угоди між міністром сільського господарства Чеславом Секерським і представниками руху «Ошукане село», щоб ті припинили блокування пункту перетину кордону з Україною в Медиці, повідомляє Polsat News.
Станом на 8 січня на кордоні України та Польщі загалом у чергах стоять понад тисяча вантажівок, триває блокування напрямків трьох пунктів пропуску, повідомив речник Держприкордонслужби Андрій Демченко у коментарі Укрінформу.
Раніше Секерський заявив, що заборона на імпорт українського зерна до його країни буде діяти, поки не будуть розроблені відповідні правила на рівні ЄС.
Маргарита Юзяк