Новини    16 липня 2023 17:58

Агенція Nebo ideas створила українсько-польський бренд Razem Смачно

Новий бренд вже незабаром займе своє місце на українських поличках, а згодом і польські громадяни зможуть скуштувати сирно-молочні смаколики та більше дізнатись про Україну

У Nebo ideas agency створили проєкт, що єднає Україну та Польщу — новий сирно-молочний бренд Razem Смачно. Команда придумала позиціювання та ім’я, а також розробила дизайн, інформує ait-magazine.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter

Агенція Nebo ideas не хотіла створювати банальні асоціації молоко=корова. В результаті дослідження, дизайнери зрозуміли, що споживачу необхідні яскраві рішення. Але за останні 10 років на українському ринку не з’являлося нових гравців, які можуть становити конкуренцію популярним маркам та увійти до першої п’ятірки продовольчого кошика.

Потреби та вимоги цільової аудиторії дозволили усвідомити просту істину, озвучену колись Станіславом Лемом: людині потрібна людина. Так народилося позиціювання “польсько-українське поєднання”, адже це не лише польський бренд. Він створений поляками саме для українців та спільно з українцями. Двома народами з різною культурою, але схожими цінностями.

Новий бренд зможе показувати своє сприяння у всьому: поєднувати рецепти та досвід шеф-кухарів двох країн, міксувати традиції, створюючи щось нове та цікаве, чи навіть спонсорувати спільні польсько-українські події. Креативну концепцію легко використовувати і для ситуативного маркетингу. Наприклад, бренд може креативно продемонструвати свою підтримку широкому спектру подій, від спортивних подій до Міжнародного дня сиру, рекламуючи смачну кампанію, — зазначили в агенції.

Скомбінували креативники Nebo й мови в назві нового бренду – Razem смачно. Польське razem у поєднанні з українським словом характеризує одну з рис обох народів – гостинність.

Для створення фірмового стилю Nebo ideas agency шукала натхнення в українській витинанці, яка за малюнком була зрозуміла та дотична й польській культурі. Пакування було однорідним, але поділеним на дві частини: польську та українську завдяки різниці малюнків.

Оцінивши прихильність українців до кулінарних шоу та готування, бренд вирішив завойовувати кулінарну нішу, створивши нові варіації рецептів.

Новини за темою:  Українські автокрани KMZ тепер на 15% дешевші завдяки держпідтримці: як отримати компенсацію

Новий бренд вже незабаром займе своє місце на українських поличках, а згодом і польські громадяни зможуть скуштувати сирно-молочні смаколики та більше дізнатись про Україну.

Раніше стало відомо, що у Варшаві (Польща) відкрився перший фірмовий магазин натуральних українських солодощів Bob Snail, повідомляла пресслужба компанії.

Нагадаємо, ініціатива “українських полиць” у закордонних супермаркетах Ucare by FoodTech Shelf та Канадсько-Українська торгова палата CUCC стали партнерами.

У супермаркетах Польщі з’являться “українські полиці”. Українські виробники можуть запропонувати європейським ритейлерам м’ясні продукти тривалого зберігання, снеки, горіхи, мед, кондитерські вироби, рибну продукцію, консерви та безалкогольні напої.

Наприкінці 2022 року на полицях супермаркетів Данії з’явилися українські товари. Зокрема, українська продукція прикрашає полиці компанії Coop Danmark, яка є провідним роздрібним продавцем споживчих товарів у Данії і має понад 1100 супермаркетів.

У листопаді 2022 року відразу дві мережі продуктових магазинів Японії порадували появою українських продуктів — вино 1821 у YamaYa, а також розширений асортимент солодощів Ascania у Gyomu Super.

24 оператори органічного ринку отримають підтримку в межах третього етапу грантової програми “Підтримка органічного сектору в Україні”, яку ініційовано об’єднанням “Органічна ініціатива”, на загальну суму 90 тис. швейцарських франків.

Український виробник морозива та заморожених напівфабрикатів “Три Ведмеді” отримав беззаставний кредит в 210 млн грн від “Райффайзен Банку” під страхове покриття Експортно-кредитного агентства (ЕКА) на здійснення експорту до Польщі.

Українська сімейна компанія Brancho, яка виготовляє крафтові екологічні фруктові роли, чіпси та фруктово-ягідний чай, презентувала свою продукцію на найбільшій виставці у Скандинавії Nordic Organic Food Fair 2022.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...