Volkswagen та Volkswagen Комерційні автомобілі стають яскравішими та емоційнішими, акцентуючись на людях та їх почуттях, які вони переживають під час взаємодії з нашим продуктом.
До вже звичних ДНК бренду, з якими ми звикли асоціювати Volkswagen, тепер додаються почуття гумору, чіткість та зрозумілість, відкритість і акцент на людей. Бренд Volkswagen Комерційні автомобілі був глибоко інтегрований у процес ребрендингу Volkswagen. У процесі цієї адаптації, бренди приділили багато уваги розробці комунікації, яка б ідеально пасувала цільовим групам наших клієнтів та відображала діджиталізоване майбутнє.
Читайте: Апгрейд по-фермерськи: Volkswagen обладнали тракторними шинами
Нові логотипи Volkswagen та Volkswagen Комерційні автомобілі стали сучаснішими, зрозумілішими та простішими, і якнайкраще адаптуються до сучасних потреб в умовах діджиталізації.
Новий бренд-дизайн було презентовано на Міжнародному автосалоні у Франкфурті (IAA Frankfurt) 9 вересня 2019 р. Новий логотип засяяв на багатоповерхівці штаб-квартири компанії у Вольфсбурзі одночасно з початком вечірньої прес-конференції Volkswagen Group.
Перехід на новий бренд-дизайн у всьому світі відбуватиметься поступово і має завершитися до середини наступного року.
Раніше Landlord розповідав про можливості Volkswagen Multivan у полі.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!