Агролайф / Авто     12 листопада 2019 16:19

Оновлений логотип Volkswagen: більше емоцій та відкритість

11 листопада 2019 року Volkswagen та Volkswagen Комерційні автомобілі в Україні розпочинають комунікацію з новим логотипом та за новими стандартами.

Volkswagen та Volkswagen Комерційні автомобілі стають яскравішими та емоційнішими, акцентуючись на людях та їх почуттях, які вони переживають під час взаємодії з нашим продуктом.

До вже звичних ДНК бренду, з якими ми звикли асоціювати Volkswagen, тепер додаються почуття гумору, чіткість та зрозумілість, відкритість і акцент на людей. Бренд Volkswagen Комерційні автомобілі був глибоко інтегрований у процес ребрендингу Volkswagen. У процесі цієї адаптації, бренди приділили багато уваги розробці комунікації, яка б ідеально пасувала цільовим групам наших клієнтів та відображала діджиталізоване майбутнє.

Читайте: Апгрейд по-фермерськи: Volkswagen обладнали тракторними шинами

Нові логотипи Volkswagen та Volkswagen Комерційні автомобілі стали сучаснішими, зрозумілішими та простішими, і якнайкраще адаптуються до сучасних потреб в умовах діджиталізації.

Оновлений логотип Volkswagen: більше емоцій та відкритість

Новий бренд-дизайн було презентовано на Міжнародному автосалоні у Франкфурті (IAA Frankfurt) 9 вересня 2019 р. Новий логотип засяяв на багатоповерхівці штаб-квартири компанії у Вольфсбурзі одночасно з початком вечірньої прес-конференції Volkswagen Group.

Перехід на новий бренд-дизайн у всьому світі відбуватиметься поступово і має завершитися до середини наступного року.

Раніше Landlord розповідав про можливості Volkswagen Multivan у полі.

Новини за темою:  Ефективні способи зберігання перцю: як зберегти овочі свіжими
Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також