Новини / Техніка     12 червня 2019 09:19

На що здатен у полі Volkswagen Multivan

Інспектування якості посівів – завдання відповідальне, складне і досить виснажливе. Проте його можна зробити значно простішим і приємнішим, обравши для пересування правильну техніку. Вдалий варіант: Volkswagen Multivan – автомобіль, який просто створений для аграріїв!

Своїми враженнями від знайомства з новою технікою поділився з Landlord один із агропідприємців, якому компанія-партнер надала для перевірки якості посівів на полях Volkswagen Multivan. Фахівець був здивований тими можливостями, які він отримав, проїхавши на цьому мікроавтобусі три південні області України.

Публікуємо його розповідь:

«Уже пізніше я довідався, що мені поталанило їздити на топовій комплектації. Коли підходиш до цього автомобіля, вже розумієш — він унікальний. У місті й у потоці на трасі машина дуже помітна — двоколірний золотаво-білий кузов змушує водіїв проїжджаючих поруч автомобілів оглядатися або скидати газ.

Читайте: Австралійський фермер виграв супермарафон у 61 рік: 875 км за 5 діб без сну

Повний хром-пакет — через нього я засумував, коли виїжджав з міста і думав, яка пилюка чекає нас на регіональних дорогах і які непролазні багаторічні калюжі на путівцях між полями. Уся ця краса: хромовані молдинги на бортах, хромована окантовка задніх дверей, хромована смуга в нижньому повітрязабірнику, хромовані бічні покажчики повороту, лакована решітка радіатора — буде сумно проблискувати з-під пилу та бруду, прибитого до кузова дощами.

Однак це все тільки попереду — ми виїжджаємо на блискучому в прямому та переносному значеннях автомобілі на нашу польову інспекцію з міста. Уже невдовзі наш мікроавтобус буде дбайливо та досить швидко — машина виявилася надзвичайно маневреною та легкою в керуванні — петляти на своїх блискучих легкосплавних дисках повз дорожні ями.

Приємно здивувала динаміка: досить м’який, але жвавий розгін міською дорогою або на шосе — позначається 7-ступінчаста коробка передач з подвійним зчепленням, а її роботизований помічник Mechatronik робить перемикання передач практично миттєвим і непомітним. У разі гарного розгону відчуття, начебто злітаєш на літаку — м’яко та плавно, з приємним прискоренням, що втискає в крісло. Майже «спортивне відчуття» — цього точно не чекав від мікроавтобуса.

Забігаючи трохи наперед, скажу, що пізніше здивував досить тяговий двигун. Після дня роз’їздів полями побачили річку — ну не могли ми з водієм-напарником відмовити собі у задоволенні освіжитися! Йому спало на думку скотитися до річки по стрімкій ґрунтовці, що круто спускається до неї. У цей момент я пошкодував, що не записав номер мобільного телефону тракториста, з яким об’їжджали найближче поле. Я вже уявив, як нашого шосейно-міського блискучого красеня тягнуть вгору трактором!

Але після купання водій упевнено стрибнув на своє крісло й крикнув: «Давай-давай — це тобі не поїзд, ми не за розкладом ходимо, робота ще чекає!» Доводчики плавно закрили за мною двері салону. Проте розслаблятися зарано — я вже був морально готовий бігти на пошуки допомоги.

Яким було моє здивування, коли поліз наш шосейно-міський красень повільно вгору стрімкою ґрунтовкою, напористо гуркочучи своїм дволітровим дизельним стійлом для 180 коней. Здивував мікроавтобус, звісно! Мій сімейний «равчик» не раз витягали з таких місць трактором чи допомагали у скрутній ситуації сусіди рибалки-мисливці.

Система клімат-контролю Climatronic із тризонним кондиціонером і додатковим обігрівачем (ним користуватися на півдні України, ясна річ, не довелося — ха-ха!) рятувала нас у буквальному значенні слова і під час довжелезних переїздів між різними точками інспектування полів, і коли слід було організувати міні-офіс прямо на борті нашого мікроавтобуса: широкі зручні проходи, де нікому не тісно навіть розійтися в салоні, крісла у глибині салону, які повертаються, — таке відчуття, що в цьому мікроавтобусі можна жити та працювати.

Просторі задні сидіння четвертого ряду (мрія мандрівника-дальнобійника чи того, хто багато часу проводить в авто та з авто) легко перетворюються на повноцінний і навіть досить просторий для умов походу диван. Чудове та зручне місце для відпочинку! Безліч спеціальних відсіків для речей дозволяють підтримувати порядок у салоні, не захаращуючи його всяким потрібним у дорозі дріб’язком або в нашому випадку іноді навіть стосами паперів і різної техніки (телефони, планшети, ноутбуки).

Незважаючи на мої постійні прохання, водій відмовлявся давати мені керування, але трапилося диво! В одному з термінових переїздів (на певну точку маршруту нам треба було встигнути до настання темряви, а підйом був занадто раннім) система розпізнавання утоми водія — є в ньому й така фішка — допомогла мені зломити опір напарника!

Їздив я в багатьох автомобілях, але керування цим дивом дає відчуття, що ти пілотуєш Boeing! Головний мій помічник виведений на багатофункціональний Premium-дисплей із 6,33-дюймовим кольоровим TFT. Навігаційна система — «Discover Media», тут навіть є докладні карти Європи. Якою була спокуса все кинути і за штурвалом цього Boeing на колесах попрямувати світ за очі!

Ніколи в житті не паркував мікроавтобус, але система парк-пілот із камерами заднього огляду допомогла мені не тривожити спокійний сон водія. Це була наша остання точка призначення і, зізнаюся, моя перша далекобійна польова експедиція, яка здалася мені короткою!

Закохатися в Volkswagen Multivan нескладно. У нього неможливо не закохатися!»

Landlord раніше повідомляв про те, що на виставці SIMA-2019 компанія Manitou представила новий навантажувач для сільського господарства – MLT 420-60 H. Він призначений для обробки тюків, догляду за стайнями та годівлі худоби. Модель обладнана телескопічною стрілою: піднімає 2 т на максимальну висоту 4,30 м.

Читайте також