Події    05 травня 2020 16:02

Виставка AGROEXPO — драйвер економіки країни

Компанії, які беруть участь у виставці, розглядають її як елемент довгострокових інвестицій у свою торгову марку, що допомагає заявити про себе і окреслити своє поле діяльності на ринку

На сьогодні виставково-ярмаркова індустрія у світі перетворюється на дуже важливу сферу діяльності,завдяки якій реалізується значна частина валового внутрішнього продукту країни і відбувається обмін досвідом та інформацією. Виставка є моделлю ринку, де попит зустрічається з пропозицією, а постачальники і продавці — зі споживачами товарів та послуг.

На сучасному етапі економічного розвитку агропромисловий сектор України є однією з найважливіших ланок економічних систем більшості країн світу з ринковою економікою. Сучасні ринкові умови, відкриття ринку землі вимагають нових підходів для розвитку фермерства та агросектора. Розвиток сільського господарства та збільшення зайнятості у сільській місцевості — це  підтримка малих сільгоспвиробників, сімейних фермерських господарств та їх об’єднань.

Виставка AGROEXPO є не тільки торговельним майданчиком та інструментом для здійснення комунікацій, а й тим механізмом, який бере активну участь у процесах формування маркетингового середовища в регіонах. Завдяки своєму активному розвитку в останні роки виставка дала імпульс до того, що велика кількість як підприємців, так і аграріїв вважають її подією must visit.

Виставка AGROEXPO — драйвер економіки країни

Так, підприємства і компанії, які беруть участь у виставці, розглядають її як елемент довгострокових інвестицій у свою торгову марку, що допомагає заявити про себе і водночас яскраво і конкретно окреслити своє поле діяльності на даному ринку. Саме тут підприємства здійснюють інформування своїх кінцевих споживачів щодо технічних новинок, дослідних і промислових зразків, а також  вивчають клієнтів з точки зору комерційної перспективи та з метою підвищення рівня продажів підприємства.

За короткий термін і на конкретній території виставка AGROEXPO збирає велику кількість потенційних клієнтів — так,у2019 році за чотири дні роботи виставку відвідали 45 163зареєстрованих відвідувачі з усіх регіонів України, з яких понад20 000 аграріїв.

Виставка буде проходити традиційно восени —з 30 вересня по 3 жовтня. У цей час  роботи на полях вже майже завершені, надворі вже не стоїть спекотна погода, як влітку, а сільгоспвиробники приїжджають на захід з конкретними цілями та планами: закупити на кошти, отримані від реалізації збіжжя, добрива та насіння на новий сезон, придивитися техніку та укласти договір про її купівлю одразу ж на виставці. Слід зазначити, що вже не перший рік багато виставкових зразків одразу ж з експозиції забирають догосподарств.

Читайте: Як з буремних 90-х побудувати підприємво, на якому тримається економічне життя та інфраструктура цілого регіону – Віктор Кияновський.

У 2020 році завдяки державній програмі «Великебудівництво», що спрямована на відновлення та поліпшення якості дорожнього покриття автомагістралей, зокрема й південного напрямку, на виставці очікують відвідувачів та аграріїв (за прогнозами,до 2000 осіб) з південних регіонів України. Загалом планується, що виставку відвідають до 50 000 осіб.

З постійним зростанням кількості відвідувачів пріоритетним питанням для організаторів є якість їх обслуговування та комфорту. Тому з кожним роком покращується інфраструктура, збільшується мережа пунктів харчування, забезпечуються належні санітарні умови та розширюється парковка, яка на сьогодні має 7000 паркувальних місць.

Виставка AGROEXPO є номером один у питаннях, які стосуються аграрної техніки та технологій, рослинництва та тваринництва, а також систем зберігання, переробки та логістики продукції АПК. Вона входить дотоп-10 найбільших виставок Європи. Завдяки великим площам виставкового комплексу (найбільший в Україні — загальна площа 360 000 кв. м: 102 300 кв. м — відкриті майданчики, 22 700 кв. м — критий павільйон, 140 000 кв. м — велика комфортна парковка);наявності полігону для польової демонстрації сільськогосподарської техніки (площа—70000кв.м), на якому аграрії можуть побачити не лише аграрну техніку на статичній експозиції, а й її роботу в полі,виставка залишається беззаперечно цікавою як виробникам, так і аграріям.

Помірна цінова політика виставки дає можливість усім компаніям-учасницям показати максимальну номенклатуру своєї продукції.

Виставка AGROEXPO — драйвер економіки країни

У 2020 році виставка буде проходити вже у восьмий раз. Спочатку виставка була запланована як захід на підтримку вітчизняних виробників техніки та як майданчик для спілкування виробників з аграріями, на відміну від інших виставок, які орієнтувалися лише на топ-менеджмент. Що стосується динаміки її розвитку, то на сьогодні загальні виставкові площі та кількість відвідувачів зросли в 4 рази; що стосується компаній-експонентів, то в порівнянні з 2013 роком їх чисельність зросла в 5 разів та минулого року становила 585 компаній. На сьогодні можна сказати, що на виставці представлені всі значущі бренди сільськогосподарського машинобудування — як іноземні (John Deere, New Holland, Case, Fendt, Claas та інші), так і вітчизняні (ХТЗ, «Ельворті», «Лозівські машини», ХМЗ тощо).

Виставка AGROEXPO — драйвер економіки країни

Окрім техніки, на виставці широко представлені провідні компанії — постачальники  сучасних технологій у вирощуванні сільськогосподарських культур, які пропонують увазі відвідувачів високоякісний посівний матеріал,  засоби захисту рослин  та широкий спектр добрив. Також на виставці експонують племенні породи тварин та птиці, які представлені в окремому відкритому павільйоні (площа 2000 кв. м), та продукцію від виробників кормів, преміксів, обладнання для тваринницьких ферм та виробництва кормів.

Важливо зазначити, що з року в рік урізноманітнюється програма ділових та івент-заходів, а саме — зустрічі з провідними фахівцями галузей та публічними особами, семінари, тренінги, конференції. У критому павільйоні функціонують три конференц-зали(місткістю на 250 та два по 120 посадкових місць),обладнані сучасною мультимедійною технікою.

А «Всеукраїнський освітній ярмарок» у рамках виставки виступає своєрідним кадровим банком майбутніх спеціалістів для аграрного сектора.

AGROEXPO — це не лише можливість відвідувачам ознайомитися з аграрними новинками, також їх увазі пропонується особливий розділ — спеціалізована виставка AUTOLAND (у критому павільйоні на площі 6500 кв. м), яку в 2019 році фахові автовидання та відвідувачі вже нарекли «українським Франкфуртом». І це дійсно так —з кожним роком кількість представлених світових брендів автомобільної галузі та їх новинок у рамках експозиції постійно зростає. Так, минулого року участь взяли 18 компаній та було презентовано 10 новинок. Також кожен бажаючий змігвипробувати, відчути адреналін та оцінити технічні можливості й переваги автомобілів відомих марок на відкритій ділянці для тест-драйвів загальною площею 25 000кв.м.

Виставка AGROEXPO — драйвер економіки країни

За останні роки виставка AGROEXPO значно розширилася і розглядається вітчизняними та іноземними промисловими компаніями та їхніми торговими представниками як потужний та широкомасштабний захід-agrohub України, що допомагає вирішувати ряд важливих і значущих завдань. Основна цінність та ефективність виставки для компаній-експонентів — це те, що підприємство може активізувати інтерес до своєї компанії та торгової марки, дозволяє створювати позитивний імідж компанії чи підприємства. Компанія-експонент може отримати інформацію про поточний стан ринку, вивчити напрямки просування своєї продукції, має можливість побачити та оцінити асортимент продукції, який пропонують основні конкуренти на ринку. На експозиції можна отримати велику кількість потенційних клієнтів, виставка — короткочасний, але періодичний банк даних, для отримання доступу до якого необхідна особиста присутність промислового підприємства або компанії. Ефективна робота на виставці — це робота на перспективу та подальший розвиток.

Плануючи AGROEXPO, організатори виставки прагнуть, щоб кожен з відвідувачів зміг з користю провести більше часу на виставці, щоб захід виявився цікавим, корисним та продуктивним. Тому першочерговим завданням є підвищення виставкової культури, формування у відвідувачів сприйняття виставки як заходу, де можна не тільки дивитися, а й активно купувати, одержувати знижки від виробників та брати участь у різноманітних заходах.

Діаграми «Динаміка розвитку виставки AGROEXPO»

Виставка AGROEXPO — драйвер економіки країни

Виставка AGROEXPO — драйвер економіки країниНагадаємо, Віктор Кияновський розповів про історію компанії, її сьогодення та власне бачення ролі аграрних господарств у розвитку регіональної інфраструктури.

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...