Про це повідомляє на свої сторінці у Твіттер відомий американський оглядач агроринку Карен Браун.
У новій рекламі король Bud Light подорожує світом, щоб відвезти кукурудзяний сироп виробникам пива Miller Lite та Coors Light, та наголошує, що пиво Bud Light варять без кукурудзяного сиропу.
ICYMI, Bud Light aired an anti-corn syrup ad during the Super Bowl and U.S. farmers are having none of it. Here is a good recap of what happened. You can click a link inside the article to watch the original advert if you didn’t see it.https://t.co/mu7hZJQtfv
— Karen Braun (@kannbwx) 4 лютого 2019 р.
Читайте: За кращий стартап на конкурсі Zerno Challenge дають €15 000
Асоціація виробників кукурудзи США (National Corn Growers Association) написала твіт у відповідь Bud Light, в якому підкреслила, що американські фермери розчаровані: Bud Light не повинна була рекламувати свою продукцію в такий спосіб – через антирекламу кукурудзяного сиропу.
.@BudLight America’s corn farmers are disappointed in you. Our office is right down the road! We would love to discuss with you the many benefits of corn! Thanks @MillerLight and @CoorsLite for supporting our industry. https://t.co/6fIWtRdeeM
— National Corn (NCGA) (@NationalCorn) 4 лютого 2019 р.
Landlord раніше повідомляв про те, що в Берліні на агроярмарку «Зелений тиждень 2019» Україна представляла крафтове пиво, вино, сири та мед від українських виробників користувалися особливим попитом.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!