Виробникам цукру бракує залізничних вагонів

Керівництво цукрових компаній та окремих цукрових заводів інформує про брак піввагонів та критих вагонів, які використовуються для перевезення вапнякового каміння та цукру. Про це повідомляють в НАЦУ «Укрцукор».
Зі слів керівника аналітичного відділу НАЦУ «Укрцукор» Руслани Бутило, така ситуація може зірвати початок виробничого сезону, адже цукрові заводи – це підприємства з безперервним циклом виробництва.
«Цукровими заводами для здійснення виробничо-технічної та господарської діяльності використовуються значні обсяги перевезення – понад 2 млн т різноманітних вантажів залізничним транспортом. Це і цукрові буряки, і вугілля, вапняковий камінь, кокс, цукор та інші. Тому, така ситуація викликає занепокоєність, адже це пряма можливість зірвати початок виробничого сезону та зовнішньо-економічні контракти на поставки цукру, як всередині країни, так і за кордон, а це чималі збитки», – наголосила аналітик.
За даними асоціації, вже сьогодні більша половина цукрових заводів скаржиться на логістичні труднощі.
«Найбільш загрозлива ситуація склалася на станціях: Радехів, Хоростків, Козова, Збараж, Шманьківчики, Гнідава, Максимівка Львівської залізниці; Вапнярка Одеської залізниці; Гути та Ланна Південної залізниці, Тетіїв, Яготин, Сквира Південно-Західної залізниці та інші», – додали в асоціації.
Нагадаємо, як раніше повідомляв LANDLORD, станом 20 липня 2018 року робочий парк вантажних вагонів ПАТ «Укрзалізниця» становить 65,5 тис. вагонів, з них 28,3 тис. – піввагони; 10,6 тис. – зерновози; 3,4 тис. — фітингові платформи; 1,7 тис. — обкотишовози та інший спеціальний рухомий склад.