Новини

Виробникам цукру бракує залізничних вагонів

Керівництво цукрових компаній та окремих цукрових заводів інформує про брак піввагонів та критих вагонів, які використовуються для перевезення вапнякового каміння та цукру. Про це повідомляють в НАЦУ «Укрцукор».

Зі слів керівника аналітичного відділу НАЦУ «Укрцукор» Руслани Бутило, така ситуація може зірвати початок виробничого сезону, адже цукрові заводи – це підприємства з безперервним циклом виробництва.

«Цукровими заводами для здійснення виробничо-технічної та господарської діяльності використовуються значні обсяги перевезення – понад 2 млн т різноманітних вантажів залізничним транспортом. Це і цукрові буряки, і вугілля, вапняковий камінь, кокс, цукор та інші. Тому, така ситуація викликає занепокоєність, адже це пряма можливість зірвати початок виробничого сезону та зовнішньо-економічні контракти на поставки цукру, як всередині країни, так і за кордон, а це чималі збитки», – наголосила аналітик.

За даними асоціації, вже сьогодні більша половина цукрових заводів скаржиться на логістичні труднощі.

«Найбільш загрозлива ситуація склалася на станціях: Радехів, Хоростків, Козова, Збараж, Шманьківчики, Гнідава, Максимівка Львівської залізниці; Вапнярка Одеської залізниці; Гути та Ланна Південної залізниці, Тетіїв, Яготин, Сквира  Південно-Західної залізниці та інші», – додали в асоціації.

Нагадаємо, як раніше повідомляв LANDLORD, станом 20 липня 2018 року робочий парк вантажних вагонів ПАТ «Укрзалізниця» становить 65,5 тис. вагонів, з них 28,3 тис. – піввагони; 10,6 тис. – зерновози; 3,4 тис. — фітингові платформи; 1,7 тис. — обкотишовози та інший спеціальний рухомий склад.

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку