НовиниТехніка

Виробник сільгосптехніки з США працюватиме в Україні напряму

Розкажіть, будь ласка, про відкриття офіційного представництва.

Це відкриття вже заплановане, і зараз ми знаходимося на етапі реалізації цих планів. Все залежить від того, наскільки оперативно ми зможемо вирішити деякі організаційні питання. Зі свого боку ми, можна сказати, все зробили. Але адміністративні аспекти, у тому числі реєстрація всіх необхідних документів у всіх державних органах, займають певний час. Проте я думаю, що до другої половини 2018 року ми вже зможемо цілком завершити цей процес й офіційно мати представництво TeeJet в Україні.

Чи правильно я розумію, що якщо компанія відкриває офіційне представництво, працюючи в країні якийсь час, то це означає, що справи йдуть добре і потрібно розширюватися?

Так, компанія TeeJet давно працює на ринку України. Свою продукцію ми реалізуємо через наших партнерів, тобто дилерів та дистриб’юторів. Ринок України має величезний потенціал, і ми розуміємо, що для того, щоб у повній мірі цей потенціал реалізувати, необхідна постійна фізична присутність компанії у вигляді, як мінімум, представництва на території. З цим в принципі й пов’язані ці зміни у вигляді організації повноцінного представництва в Україні.

Виробник сільгосптехніки з США працюватиме в Україні напряму

Представництво буде займатися продажами чи продажі залишаться на дилерах, а ви будете обслуговувати угоди?

Наразі ніяких змін у плані реалізації нашої продукції кінцевим споживачам не передбачається. Тобто, як і раніше, ми будемо працювати через своїх партнерів – дистриб’юторів та дилерів.

Як у вас відбувається сервісне обслуговування зараз? І які зміни плануєте після відкриття представництва?

TeeJet представляє в Україні зокрема форсунки та обладнання для обприскувачів. Форсунки взагалі не потребують як такого сервісного обслуговування. У крайньому випадку, якщо з ними щось не так, вони просто замінюються, і все. Що стосується більш складного обладнання, як, наприклад, підрулюючий пристрій або системи навігації, у які входять зокрема монітори, то сервісне обслуговування, якщо воно може бути виконане, то воно виконується нашими дилерами, дистриб’юторами. Або ж просто відправляється на завод, наприклад, у Данію і там проводиться ремонт або висилається нова запасна частина.

Чи прискорить представництво процес ремонту або заміни?

На даний момент за рахунок того, що є дилерська, дистриб’юторська мережі, кінцевий споживач не відчуває якогось дискомфорту у плані оперативності поставки нової продукції або ремонту. З цієї точки зору покращувати нема чого.

Основна ціль представництва – бути безпосередньо на території, на ринку. Тому що ринок дуже стрімко змінюється, з’являються нові тенденції, у тому числі й у захисті рослин. Якщо подивитися глобально, у сільському господарстві постійно з’являються нові інструменти, які ще 10 років тому були неймовірні. Тому потрібно бути як можливо ближче до кінцевого споживача.

Ваш кінцевий споживач, покупець – це малий, середній чи великий бізнес? На кого ви більше орієнтовані?

Ми орієнтовані на людей, які тим чи іншим способом займаються сільським господарством. Тому що технологія обробітку культур у будь-якому випадку передбачає внесення добрив, захист рослин та інше.

Холдинги, включаючи «Кернел», МХП, «Астарту» та ін., – це приблизно 30% продажу. Близько 50% – це господарства, які обслуговують від 1000 га. Все інше – це господарства, , які обслуговують від 10 тис. га до 20 тис. га. До того ж, у нас купують не тільки компанії, що мають гектари, а, наприклад, автомийки. Купує будь-який клієнт, у якого є обприскувач.

Ви плануєте збільшувати долю продаж на ринку продукції чи будете утримувати ті позиції, які маєте зараз?

Зараз ринок не насичений, і ми б хотіли реалізовувати його потенціал. Коли відбудеться хоча б первісне насичення ринку, тоді вже будемо говорити безпосередньо про конкуренцію та долю ринку. Дуже багато буде роботи і величезна кількість можливостей.

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку