З початку 2023 року ТОВ “Дослідно-механічний завод “Карпати” побудував 291 зерновоз, 35 піввагонів та дві платформи, повідомили у НАБУ, пише Еlevatorist.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Окрім цього, на підприємстві опановують новий напрям роботи — ремонт тепловозів.
Фінансування оборотного капіталу підприємства забезпечив державний “Укргазбанк”. Завод отримав 170 млн гривень кредиту на вагонобудування.
Така підтримка “Укргазбанку” дозволила підприємству забезпечити себе замовленнями, зберегти штат у понад 600 висококваліфікованих працівників та зберегти стабільні надходження податків до бюджету, — зазначили в повідомленні.
Нагадаємо, в умовах нестабільної роботи “зернового коридору” та воєнної невизначеності агропромислова компанія Kernel взяла курс на переорієнтацію експорту на європейський ринок.
В АТ “Укрзалізниця” оприлюднили ставки плати за використання власних вагонів філії у травні, передає Rail.insider.
Водночас трейдери змушені закладати все більше витрат на простій суден (до 30 днів) у ціну, що вбиває економіку для виробника.
Лише 6 930 з 56 440 вагоновідправок послуг користування зерновозами АТ “Укрзалізниця”, виставлених на аукціони через “Прозорро.Продажі”, були успішними у січні 2023 року. При цьому торги проводилися як у форматі голландських аукціонів (на пониження ціни), так і англійських аукціонів (на підвищення ціни).
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!