В Угорщині інвестують $30 млн у залізничні потужності для українського зерна

Угорщина вкладе $30 млн у розвиток залізничної інфраструктури, для нарощування обсягів експорту зерна з України. Угорський уряд схвалив проєкт державної залізничної компанії MÁV щодо залучення 12,4 млрд форинтів (близько $29,5 млн) інвестицій для розвитку інфраструктури поблизу прикордонного переходу Захонь-Чоп, повідомляє usm.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Ціль проєкту — наростити експорт зернових вантажів з України. Він передбачає будівництво ширококолійних залізничних шляхів до станції Захонь для подальшої перевалки вантажів на вузькі колії. Також на залучені кошти модернізують та відремонтують шляхи й допоміжну інфраструктуру в районі станцій Захонь, Еперєшке та Феньєслітке.
Більша частина експорту України, що постраждав від лютневого вторгнення рф, припадає на сільськогосподарську продукцію. Угорщина й сама зацікавлена в нарощенні перевезень зернових: через посуху цьогоріч країна потребує імпорту зернових з України.
Раніше Україна спільно з Угорщиною звернулися до ЄС для збільшення пропускної спроможності залізничних прикордонних переходів на кордоні двох держав.
Нагадаємо, швейцарська федеральна залізниця (SBB) представила план розвитку під назвою Suisse Cargo Logistics щодо майбутнього сектора залізничних вантажних перевезень. План включатиме будівництво 5 нових терміналів між Женевою, на заході країни, і Сент-Галленом, на сході.
На залізничній станції Чоп почав роботу логістичний хаб з широкими та вузькими коліями по перевалці будь-якої сільськогосподарської продукції та продуктів перероблення. Типи вантажів — насипний, наливний та фасований (біг-беги та мішки).
АТ “Укрзалізниця” з 1 серпня, оголосила про впровадження конвенцій на вантажні перевезення у чотирьох напрямках до країн Європи.
З 1 серпня АТ “Укрзалізниця” змінила методику обрахування вагонної складової у вартості вантажоперевезень у вагонах власного парку по території України, фактично переводячи її на загальноприйняті прозорі ринкові стандарти.
Тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.
Анна Лиса