Оператор контейнерного терміналу на Карантинному молу Одеського морського порту розпочав експлуатацію нового фронту обробки залізничних вагонів.
“За інформацією інженерів групи залізничних операцій головної диспетчерської Одеської філії ДП „Адміністрація морських портів України“ (ОФ ДП „АМПУ“), днями підписано доповнення до „Єдиного технологічного процесу“ про включення нових колій №№17-а та 17-б, довжиною майже 200 метрів кожна, у технологічний цикл припортової залізничної станції „Одеса-порт“», — йдеться в повідомленні.
Новий фронт обробки залізничних платформ у тилу причалу №2 Карантинного молу спорудив за власні кошти портовий оператор ДП «Контейнерний Термінал Одеса» (КТО). Наприкінці вересня компанія завершила процес отримання пакету узгоджень на експлуатацію об’єкта від АТ «Укрзалізниця» та відповідних державних інспекцій.
З початку жовтня на коліях №№17-а, 17-б здійснюються операції з навантаження/розвантаження залізничних платформ.
«Новий фронт обробки рухомого складу розрахований на одночасний прийом 26 платформ. Після його введення в експлуатацію пропускна спроможність залізничних колій, якими оперує ДП „КТО“, зросла до 152 вагонів на добу. Розширення залізничної інфраструктури контейнерного терміналу на Карантинному молу Одеського порту є черговим етапом у реалізації Стратегії розвитку морських портів України на період до 2038 року», — підкреслив Максим Лапай, начальник ОФ ДП «АМПУ».
Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв, що в українських портах зростають ціни на зернові.
Джерело: АМПУ
Наталія Софієнко
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!