Турецька компанія Albayrak погодила інвестиції в Бакинський міжнародний морський торговельний порт, який є частиною маршруту через Азербайджан та в обхід рф. Про це заявив логістичний директор Albayrak Харун Онджук, передає “Порти України”.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Анкара проспонсорує будівництво в Бакинському порту на $30 млн. Представник турецької компанії заявив, що інвестиції стосуватимуться будівництва терміналів для добрив, Ro-Ro та генеральних вантажів.
Він зазначив, що ці інвестиції лише початкові.
Окрім цього, Туреччина планує інвестувати і в інші сфери найбільшої морської гавані Азербайджану, через яку проходить міжнародний Транскаспійський транспортний маршрут. Цей шлях пролягає через Китай, Казахстан, Каспійським морем до Азербайджану, Грузії і далі до Туреччини та Європи, без участі російської сторони.
Нагадаємо, 17 вересня, на 83-тю річницю вторгнення радянських військ в Польщу в 1939 році, країна відкрила новий водний шлях, що з’єднує Віслинську затоку з Ґданською затокою. Завдяки каналу через Віслинську косу, Польща отримала незалежний від росії перехід у Балтійське море.
Один з найбільших стивідорів Клайпедського порту, Литва, запропонував свої потужності під українське зерно. Допомогу Україні запропонував “Термінал для сипучих вантажів”.
Стало відомо, що тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.
Країни Балтії та Фінляндія об’єднають ракетні системи берегової охорони, аби зробити Балтійське море внутрішнім морем НАТО та закрити його від рф.
Українські аграрні асоціації попросили президента Польщі Анджея Дуду розглянути можливість будівництва залізничної лінії з шириною колії 1520 мм, яка б з’єднала Україну з портами у Гданську та Клайпеді. Це могло б суттєво диверсифікувати логістичні ланцюги та збільшити експортні потужності.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!