Mitsui O.S.K. Lines, Ltd. (MOL) та MOL Coastal Shipping, Ltd. (входить до групи MOL) провели випробування роботи каботажного Ro-Ro судна валовою місткістю 499 тонн на альтернативному пальному, пише ЦТС.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Каботажне судно Tetsuun Maru-1 (судновласник Tetsuun Kisen KK) протягом майже місяця курсувало між затокою Мікава та Токійською затокою, використовуючи при цьому паливну суміш із відпрацьованої кулінарної олії безпосередньо (без хімічної переробки) з важким мазутом.
Проєкт став першим у Японії щодо використання такого виду біопалива на морських суднах.
Паливну суміш було поставлено на судно компанією Hanwa Co., Ltd. у районі Чука. Проект здійснювався у рамках дослідницької програми із застосування на суднах біопалива. Дослідження проводяться Міністерством земель, інфраструктури, транспорту та туризму Японії спільно з відправником вантажу Tokyo Steel Manufacturing Co., Ltd.
Випадків займання чи інших проблем під час випробувань не було.
Досі основною сировиною для біопаливної суміші був метиловий ефір жирних кислот (FAME), який одержують шляхом хімічної переробки відходів кулінарної олії та метанолу. У цьому проекті використовувалася суміш відходів кулінарної олії з важким мазутом марки А (з часткою біопалива 24%).
Довідка. Mitsui O.S.K. Lines — японська транспортна компанія зі штаб-квартирою в Тораномон, Мінато, Токіо, Японія. Це одна з найбільших судноплавних компаній у світі.
Раніше японська судноплавна компанія Mitsui OSK Lines (MOL) оголосила, що працює над демонстраційним проектом з перетворення теплової енергії океану (OTEC) з використанням глибоководної води на острові Куме. Проєкт реалізується спільно з Xenesys, Inc. та університетом Saga, і що він був обраний Міністерством навколишнього середовища Японії, повідомляє offshore-energy.
Нагадаємо, найбільша судноплавна компанія Японії Mitsui O.S.K. Lines (MOL) завершила експериментальний рейс, під час якого як бункерне паливо використовувався біометанол.
Mitsui O.S.K. Lines (MOL) анонсувала початок пробного використання сервісу Starlink компанії SpaceX.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk, повідомляє usm.
Найбільший контейнерний порт Німеччини та один з найбільших європейських портів Гамбург знайшов новий спосіб подолання заторів, скорочення часу очікування і зниження викидів, що виникають під час перевантаження контейнерів у величезному портовому комплексі.
Данська нафтогазова компанія Ørsted розпочала реалізацію проєкту FlagshipONE з будівництва заводу з виробництва метанолу. Нові потужності забезпечуватимуть пальним швидкозростаючий флот, що працює на метанолі.
До ТОВ”Оператор ГТСУ” звернулися 10 компаній з пропозицією будівництва 31-го біометанового заводу.
Як стало відомо The Loadstar, французький перевізник CMA CGM веде “серйозні переговори” з Yangzijiang Shipbuilding щодо будівництва до десяти метанолових контейнеровозів місткістю 24 000 TEU, передає The Loadstar.
Данський логістичний гігант Maersk святкує запуск першого у світі екологічного контейнеровоза, що працює на метанолі. Судно, місткістю 2100 TEU, є першим із дев’ятнадцяти замовлених Maersk суден із нейтральним викидом вуглецю, яке працюватиме на екологічно чистому метанольному пальному.
Флот японської Mitsui OSK Lines (MOL) налічуватиме 90 суден на ЗПГ та метанолі до 2030 року.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!