Новини / Логістика     17 грудня 2020 11:25

УЗ уклала перший договір із допуску приватних локомотивів на залізницю

Курсування приватних локомотивів в рамках першого експериментального проєкту буде здійснюватись на дільницях залізниці у Західній Україні

Розпочався експериментальний проєкт із допуску приватної локомотивної тяги до перевезень на залізничних коліях загального користування – «Укрзалізниця» уклала перший відповідний договір з ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія». Компанія здійснюватиме курсування приватних локомотивів одразу на декількох визначених дільницях залізниці у Західній Україні. Про це сьогодні повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій.

«Вже укладено договір з першим учасником цього експериментального проєкту, головною метою якого є ліквідація дефіциту тяги та усунення монополії «Укрзалізниці» і створення конкурентного ринку залізничних перевезень. Це також одне із зобов’язань України відповідно до угоди про Асоціацію з ЄС, у рамках якої передбачається залучення більше одного перевізника на залізниці. Наразі відбір інших учасників для участі в експерименті ще триває», – зазначив міністр.

За словами очільника міністерства, на основі досвіду реалізації укладеного договору буде прийнято рішення про подальше впровадження експерименту.

Читайте: Чому в Україні продовжується зниження закупівельних цін на соняшник?

Напрямки, за якими буде здійснювати курсування приватних локомотивів ТОВ «Українська локомотивна компанія» наступні:

  • Стрий – Івано-Франківськ;
  • Тернопіль – Шепетівка;
  • Шепетівка – Калинівка 1;
  • Старокостянтинів 2 – Гречани;
  • Старокостянтинів 1 – Гречани;
  • Старокостянтинів 2 – Калинівка 1;
  • Старокостянтинів 1 – Калинівка 1;
  • Гусятин – Ярмолинці – Гречани;
  • Кам’янець-Подільський – Гуменці – Балин – Дунаївці – Ярмолинці – Гречани;
  • Соснівка – Коростень;
  • Сокаль – Клепарів.

На необхідності допуску приватної локомотивної тяги на ділянки залізниці загального користування неодноразово заявляли всі учасники ринку вантажних перевезень – як вантажовідправники, так і логістичні компанії.

Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що ВАР підтримала Укрзалізницю у конфлікті з приватними експедиторами.

Новини за темою:  Зернові перевезення Укрзалізницею впали на 33%: головні причини зниження вантажопотоків
Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також