Розпочався експериментальний проєкт із допуску приватної локомотивної тяги до перевезень на залізничних коліях загального користування – «Укрзалізниця» уклала перший відповідний договір з ТОВ «Українська локомотивобудівна компанія». Компанія здійснюватиме курсування приватних локомотивів одразу на декількох визначених дільницях залізниці у Західній Україні. Про це сьогодні повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій.
«Вже укладено договір з першим учасником цього експериментального проєкту, головною метою якого є ліквідація дефіциту тяги та усунення монополії «Укрзалізниці» і створення конкурентного ринку залізничних перевезень. Це також одне із зобов’язань України відповідно до угоди про Асоціацію з ЄС, у рамках якої передбачається залучення більше одного перевізника на залізниці. Наразі відбір інших учасників для участі в експерименті ще триває», – зазначив міністр.
За словами очільника міністерства, на основі досвіду реалізації укладеного договору буде прийнято рішення про подальше впровадження експерименту.
Читайте: Чому в Україні продовжується зниження закупівельних цін на соняшник?
Напрямки, за якими буде здійснювати курсування приватних локомотивів ТОВ «Українська локомотивна компанія» наступні:
- Стрий – Івано-Франківськ;
- Тернопіль – Шепетівка;
- Шепетівка – Калинівка 1;
- Старокостянтинів 2 – Гречани;
- Старокостянтинів 1 – Гречани;
- Старокостянтинів 2 – Калинівка 1;
- Старокостянтинів 1 – Калинівка 1;
- Гусятин – Ярмолинці – Гречани;
- Кам’янець-Подільський – Гуменці – Балин – Дунаївці – Ярмолинці – Гречани;
- Соснівка – Коростень;
- Сокаль – Клепарів.
На необхідності допуску приватної локомотивної тяги на ділянки залізниці загального користування неодноразово заявляли всі учасники ринку вантажних перевезень – як вантажовідправники, так і логістичні компанії.
Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що ВАР підтримала Укрзалізницю у конфлікті з приватними експедиторами.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!