Правління АТ «Укрзалізниця» остаточно скасувало розподіл вантажних станцій за рейтингом і, відповідно, ліквідувало підстави для стягування з вантажовідправників додаткової плати за подачу вагонів на такі станції. Про це на своїй сторінці Facebook повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерій Ткачов.
«Відмінна новина для вантажовідправників! Рейтинг-аналіз роботи вантажних станцій і стягування додаткової плати за подачу вагонів на малодіяльні станції остаточно скасовані!», – написав він.
Валерій Ткачов зазначив, що вже у 2020 році рейтингування станцій було тимчасово призупинено і додаткова плата не стягувалась. Але наразі вже можна казати, що практика доплати остаточно пішла у минуле.
Читайте: Влада Канади радить фермерам не квапитись з продажем зерна
На думку заступника директора департаменту АТ, зняття обмежень сприятиме збільшенню залізничних перевезень вантажів, а послуги залізничного транспорту стануть доступнішими для вантажовідправників у всіх регіонах країни. Крім того, за його словами, наразі менеджмент «Укрзалізниці» продовжує шукати шляхи оптимізації роботи малодіяльних залізничної інфраструктури та зменшення витрат на її обслуговування.
У минулому році, як нагадує Grain Trade, «Укрзалізниця» перевезла 35,2 млн тонн зернових вантажів, більшу частину з яких (30,5 млн тонн) було відправлено на експорт. Також у 2020 році було перевезено 4,4 млн тонн зерна всередині країни, а імпортні та транзитні зернові вантажі склали у структурі перевезень УЗ близько 315 тис тонн.
Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що у січні українські морські порти знизили перевалку зерна на 42%.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!