Кабінет Міністрів відновив дію вимог щодо якості пального не нижче екологічного стандарту “Євро 5”, повідомив представник уряду у Верховній Раді Тарас Мельничук у Telegram.
Внесено зміни до технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, зокрема в частині відновлення дії вимог щодо якості пального на рівні не нижче “Євро 5”, — написав Мельничук.
Окрім цього, відновлено вимоги директив Євросоюзу щодо заборони продажу етилованого бензину та встановлення вимог на паливо, яке використовується у дорожніх транспортних засобах і недорожній рухомій техніці (включно з суднами внутрішнього плавання), сільськогосподарських і лісогосподарських тракторах і рекреаційних суднах.
Нагадаємо, постачальників змусять маркувати пальне для військових червоним та зеленим кольором. Міноборони повідомило, що так боротиметься з його незаконним продажем.
В Україні більшість мереж автозаправних станцій, що управляються українським бізнесом, приховують прибутки, працюють з “чорною” готівкою та, відповідно, не сплачують належні податки, заявив директор консалтингової компанії “А-95” Сергій Куюн.
Міністерство аграрної політики та продовольства України та ПАТ “Укрнафта” домовились про розробку спільних програм підтримки українських аграріїв, зокрема щодо забезпечення пальним.
Протягом 2022 року пальне в Україні подорожчало на майже 70%.
З початку повномасштабної війни вартість бензину в Україні підскочила на 20-25 гривень за літр. Для українського споживача це суттєве подорожчання, але вартість бензину в нашій країні все одно залишається однією з найнижчих у Європі.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!