Перші 30 тепловозів TE33A серії Evolution будуть вироблені за участю вітчизняного Крюківського вагонобудівного заводу. Введення перших локомотивів в експлуатацію планується наприкінці цього року. Про це заявив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов повідомляє прес-служба «Укрзалізниці».
За інформацією національного перевізника, сьогодні в Одесі компанія GE Transportation і ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» підписали угоду про локалізацію виробництва 30 локомотивів TE33A серії Evolution.
«За українським контрактом, для перших 30 локомотивів локалізація складе 10 %. На фінальних етапах співпраці ця цифра зросте до 40 %», – поінформував керівник Укрзалізниці.
За словами Євгена Кравцова, партія локомотивів, яку поставить General Electric у співпраці з Крюківським вагонобудівним заводом – найбільша в незалежній Україні. У Пенсильванії (CША) вже почалася фінальна стадія виробництва локомотивів для Укрзалізниці.
«Наприкінці 2018 року ми отримаємо перші тепловози, що адаптовані до кліматичних умов, екологічні, економні в обслуговуванні і комфортні та безпечні для локомотивних бригад», – зазначив Євген Кравцов.
Наразі General Еlectric продовжує визначати виробничу базу серед вітчизняних підприємств. Також, за словами Євгена Кравцова, планується створення центру для сервісного обслуговування й модернізації робочого парку локомотивів.
За даними ПАТ «Укрзалізниця», локомотив TE33A оснащений 12-циліндровим двигуном GE серії Evolution потужністю 4500 кінських сил, який забезпечує високу продуктивність, більшу універсальність з меншою вартістю життєвого циклу та з підвищеною надійністю при великовантажному транспортуванні. У порівнянні з існуючим українським парком локомотиви TE33A значно зменшать шкідливі викиди, заощадять витрати на паливо, а також суттєво збільшать інтервали між проведенням технічного обслуговування.
«В інвентарному локомотивному парку ПАТ «Укрзалізниця» 609 магістральних вантажних тепловозів різних серій (2ТЕ116, М62, 2М62в/і, 2ТЕ10в/і), зношеність 100 %, а середній вік 30,98 років при нормативному терміні служби – 20 років», – йдеться у повідомленні.
Як раніше повідомляв LANDLORD з посиланням на першого заступника міністра аграрної політики та продовольства України Максима Мартинюка, головна проблема логістики на залізниці – не в кількості вагонів, а в нестачі локомотивів.
«Довгий час існувала думка, що корінь проблеми криється в дефіциті вагонів. Але практика показала, що це не так – до старту минулого сезону ми підійшли з 14 тис. вагонами, рік по тому їх було 18,7 тис. одиниць, але помісячні обсяги зернового експорту від цього не збільшилися. У одного агрохолдингу з ТОП-5 є власний парк з 300 вагонів, і вони простоюють в очікуванні відправки з гнітючою регулярністю. Укрзалізниця не встигає забезпечити їх транспортування. Це і підводить нас до першопричини проблеми: дефіциту тяги, локомотивів», — наголосив заступник міністра.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!