Новини / ФОТО / Елеватори     05 грудня 2018 12:49

Українські підрядники та освітлення тернопільського заводу. Як будують термінал MV Cargo

До зведення терміналу MV Cargo залучені українські підрядники. У будівництві використовуються місцеві щебінь, пісок, бетон, поліетиленові труби, плити для причалів та кабелі. На підприємстві пишаються системою освітлення від тернопільського заводу.

Про це повідомляє компанія MV Cargo на своїй сторінці у Фейсбук.

Термінал, що будують на Одещині в порту “Південний”, не лише перевантажує зерно українських аграріїв, а й залучає підрядників з України. У будівництві використовуються місцеві матеріали: щебінь, пісок, метал, бетон, цемент. А також вироби: поліетиленові труби, плити для причалів, кабелі, автомобілерозвантажувачі, засувки та аспіраційне обладнання. Відкриті контейнери складаються з компонентів, виготовлених в Європі, однак спроектовані та зібрані вони українськими виробниками. На підприємстві особливо пишаються системою освітлення, яку зробили на тернопільському заводі “Ватра”.

Читайте: Мобільність та великі об’єми: ТОП-5 плюсів зернового термінала в Південному порту

Всього на будівництва працює 600 підрядників.

Нагадаємо, що термінал MV Cargo, після закінчення будівництва, вважатиметься найдорожчим в Україні.  Його відкриття заплановане на травень 2019 року.

Фото: MV Cargo

Читайте також