Новини / Політика     04 грудня 2018 16:10

Україна змінила тактику з перевезення зерна через азовські порти

Після анексії Криму експорт зерна через порти Бердянська та Маріуполя різко скоротився. Більшість зернових компаній замінили порти Азовського моря на інші. У 2017/2018 МР через Маріупольський та Бердянський порти відправили за кордон лише 2 млн тонн. Це 5% від загальної кількості експортованого зерна.

Про це повідомляє АПК-інформ.

Президент Української зернової асоціації (УЗА) Микола Горбачов зазначає, що судну, щоб пройти через протоку потрібно оплатити 2 платежі Керченському порту. Судновласникам доводиться підтримувати економічні відносини з незаконно анексованою територією. Відтак великі зернові компанії відмовилися від послуг портів Азовського моря. Тому експорт зерна з азовських портів різко знизився за останні два роки.

За даними президента УЗА, Україна за сезон продає на експорт біля 45 млн тонн зернових та олійних. З них біля 2 млн тонн переправляють з портів Азовського моря – це всього біля 5 %.

Читайте: Керченський конфлікт: власники суден можуть відмовитися перевозити врожай

Як повідомляв LANDLORD, порти Азову готові збільшити перевалку вантажів на 800 тис. тонн. Для цього реалізуються проекти щодо днопоглиблення каналів і акваторій Маріуполя і Бердянська.

Фото: Олександр Корольов

Новини за темою:  Шмигаль про квоти з ЄС: загроз для українського експорту немає, але потрібні зміни в угоді
Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також