Про це повідомляє АПК-інформ.
Президент Української зернової асоціації (УЗА) Микола Горбачов зазначає, що судну, щоб пройти через протоку потрібно оплатити 2 платежі Керченському порту. Судновласникам доводиться підтримувати економічні відносини з незаконно анексованою територією. Відтак великі зернові компанії відмовилися від послуг портів Азовського моря. Тому експорт зерна з азовських портів різко знизився за останні два роки.
За даними президента УЗА, Україна за сезон продає на експорт біля 45 млн тонн зернових та олійних. З них біля 2 млн тонн переправляють з портів Азовського моря – це всього біля 5 %.
Читайте: Керченський конфлікт: власники суден можуть відмовитися перевозити врожай
Як повідомляв LANDLORD, порти Азову готові збільшити перевалку вантажів на 800 тис. тонн. Для цього реалізуються проекти щодо днопоглиблення каналів і акваторій Маріуполя і Бердянська.
Фото: Олександр Корольов
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!