Новини    22 листопада 2022 10:10

Українські виробники представили свої товари на виставці органічних продуктів Скандинавії


Шість українських компаній вперше взяли участь у найбільшій виставці органічних продуктів Скандинавії — Nordic Organic Food Fair 2022, що завершилась у шведському місті Мальме.

Як зазначили у повідомленні Офісу з розвитку підприємництва та експорту в Facebook, українські виробники органіки презентували свою продукцію в межах Національного колективного стенда України.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

“Упродовж двох днів виставки учасники стенда провели понад 80 В2В-зустрічей з потенційними партнерами зі Швеції та розповіли про роботу під час війни місцевому виданню Sydsvenskan”, — йдеться у повідомленні.

Зазначається, що українські компанії обрали саме країни Скандинавії через те, що вони є лідерами зі споживання органічних продуктів в Європі: 62% споживачів регіону є прихильниками здорової їжі, тому витрачають більше коштів на екологічно чисті продукти. Кожен громадянин Данії витрачає €384 на органічну продукцію щорічно, швед — €212, норвежець — €83 , фін — €74. Данія та Швеція мають найвищі частки продажів органічної продукції в супермаркетах (13% та 8,7% відповідно). Національна мета Швеції щодо частки органічної продукції в закупівлях до 2030 р. — 60% (у 2019 р. було 39%).

Також в офісі уточнили, що стенд України був представлений такими компаніями:

  • Brancho — фруктові роли, яблучні чипси, чай;
  • Healthy Tradition Official — порошкові напої, безглютенові крупи та борошно, сухофрукти, ягоди, насіння, снеки та батончики;
  • Family Garden — лохина;
  • Primfood — каші швидкого приготування, мюслі та фруктові батончики;
  • Panfruit — ліофілізовані органічні фрукти та овочі;
  • MOL’FAR Organic Tea — органічний чай.

За даними Офісу з розвитку підприємництва та експорту, Healthy Tradition Official отримала перше замовленням від стокгольмського екомагазинчика. Тепер шведські споживачі ласуватимуть цілющими напоями від українського виробника.

Нагадаємо, український бізнес зможе рекламувати свої товари на агроекспозиціях за кордоном: участь у виставках внесено до переліку робіт та послуг, за операціями з імпорту яких Національному банку рекомендовано забезпечити здійснення переказів.

Українські сири отримали 13 відзнак на World Cheese Awards. У міжнародному сирному конкурсі у Великій Британії вперше взяли участь 39 сирів з України.

У зв’язку з жорстокою війною Росії проти України виставка AGRO-2022 була перенесена.

Також безпосередньо перед початком війни 33 українські компанії харчової промисловості взяли участь у найголовнішій події на Близькому Сході в харчовій та аграрній промисловості — виставці Gulfood 2022. Вона відбувалась 13-17 лютого в Дубаї, ОАЕ. Обсяг перспективних контрактів складає $145 мільйонів.

Валерія Пепеля

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...