Термінал під назвою Adria Port функціонуватиме як імпортно-експортна платформа для Угорщини. Його збудують на місці, де раніше був нафтопереробний завод Aquila, закритий у 1980-х роках. Загальна сума інвестицій становить 200 мільйонів євро, 45 з яких буде профінансовано Італійським планом відновлення та стійкості. Очікується, що будівництво триватиме приблизно два роки. Про це повідомляє Railfreight.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Територія займатиме 34 гектари і буде обладнана новими набережними на 650 метрів. Термінал також матиме залізничне сполучення зі станцією Аквілінія, розташованою за 10 кілометрів від центру порту. Як розповів Петер Кіс-Парчу, керівник відділу транскордонного економічного співробітництва Міністерства закордонних справ і торгівлі, цей термінал запропонує Угорщині вихід на море, якого країна зараз не має безпосередньо в межах своїх кордонів.
Головним об’єктом нового терміналу фактично буде залізниця. Між Трієстом і Будапештом уже курсують від шести до восьми потягів щодня, їх кількість збільшиться після завершення будівництва термінала. На станції Аквілінія також проводяться ремонтні роботи. Станція незабаром буде оснащена чотирма коліями, придатними для поїздів довжиною 750 метрів, які зможуть перевозити 40-футові контейнери, а також мегатрейлери.
Новий термінал відкриває нову сторінку у відносинах між двома країнами. Поки що Угорщина воліла більше покладатися на порт Копер у Словенії. Як зазначив Zeno D’Agostino, президент Адміністрації порту Східної Адріатичного моря, проект мав бути здійснений у Копері, але Трієсту вдалося отримати кошти і, як наслідок, виграти термінал.
Нагадаємо, швейцарська федеральна залізниця (SBB) представила план розвитку під назвою Suisse Cargo Logistics щодо майбутнього сектора залізничних вантажних перевезень.
На залізничній станції Чоп почав роботу логістичний хаб з широкими та вузькими коліями по перевалці будь-якої сільськогосподарської продукції та продуктів перероблення. Типи вантажів — насипний, наливний та фасований (біг-беги та мішки).
АТ “Укрзалізниця” з 1 серпня, оголосила про впровадження конвенцій на вантажні перевезення у чотирьох напрямках до країн Європи.
З 1 серпня АТ “Укрзалізниця” змінила методику обрахування вагонної складової у вартості вантажоперевезень у вагонах власного парку по території України, фактично переводячи її на загальноприйняті прозорі ринкові стандарти.
Тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!