У Шотландії мають намір збудувати підводне сховище екопалива

У порту Абердін досліджують можливість збудувати підводне сховище водню. Порт Абердіна у партнерстві з Subsea7 отримав грант у розмірі 150 000 фунтів стерлінгів (185 тис. доларів) від шотландського уряду на дослідження доцільності зберігання водню під водою в новій Південній гавані Абердіна, пише hydrogen-central.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Проєкт “H2Shore – прибережне зберігання та розподіл водню” проведе ретельний інженерний аналіз для визначення найбільш ефективного технологічного підходу та визначення відповідного місця. Крім того, в межах проєкту буде розроблено план бізнес-кейсу.
Дослідження є одним із 32 проєктів, які отримають фінансування від Hydrogen Innovation Scheme, програми, спрямованої на сприяння інноваціям у виробництві, зберіганні та розподілі відновлюваного водню.
Вимоги для розподілу та зберігання “зеленого” палива розробить консалтингова компанія з питань енергетики Xodus.
Порти відіграють ключову роль у переході на водневі технології. Ця ініціатива є однією з багатьох багатообіцяючих можливостей, які ми вивчаємо, аби позиціонувати порт Абердін в авангарді водневої економіки Шотландії, — пояснила комерційна менеджерка порту Марлен Мітчелл.
Нагадаємо, Європейський Союз видав суворі правила щодо того, що кваліфікується як відновлюваний водень згідно з його планом переходу на чисту енергію, визначаючи, як очікується, що компанії інвестуватимуть мільярди євро у заводи з виробництва водню в найближчі роки. Про це мовиться у матеріалі Wall Street Journal.
У Німеччині регіональний пасажирський оператор Bayerische Regiobahn (BRB, член французької групи Transdev) обрав компанію DB Energie як постачальника “зеленого водню” для першого в Баварії поїзда з живленням від паливних елементів.
Компанії Air Products і Mabanaft оголосили про плани збудувати в порту Гамбург перший у Німеччині великий термінал для імпорту екологічно чистого енергоресурсу.
Baltic Hub, раніше відомий як DCT Gdańsk, оголосив про початок будівництва свого третього глибоководного термінала.
Анна Лиса