ЛогістикаНовини

У “Нібулон” збільшили обсяги перевезень автотранспортом в 3,6 раза та заощадилии 63 млн грн

Логістичний напрям “Нібулон”, що управляє флотом, авто- та залізничним транспортом компанії, підбив підсумки за результатами роботи в першому півріччі 2023 року, повідомляє пресслужба компанії. У компанії розповіли про основні досягнення колективу, який уможливив експорт підприємства в умовах блокування звичних логістичних ланцюгів і флоту.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

  1. Транспортували власним флотом 15% вантажів з Ізмаїлу до Констанци

Усього за період січень-червень 2023 року власним флотом було перевезено близько 80 тис. тонн збіжжя з філії “Бессарабська” в Ізмаїлі до румунської Констанци, що склало 15% від загального обсягу перевезень компанії. Це стало можливо завдяки унікальній процедурі передислокації флоту з Миколаєва, яка передбачала розбірку плавзасобів, перевезення їх суходолом на Дунай і подальшу збірку на філії “Бессарабська”. Усього так вдалося перевезти 2 портові буксири “НІБУЛОН-12” та “НІБУЛОН-14”, буксири “НІБУЛОН-3” та “НІБУЛОН-11” та дві вантажно-розвантажувальні машини TEREX FUCHS MHL 385.

  1. Почали надавати на Дунаї послуги буксирного флоту стороннім організаціям

Буксири працюють не тільки для потреб компанії. Навесні розпочали надавати такі послуги як буксирування, швартування та відшвартування суден на Дунаї назовні. Попит є. Із січня до червня 2023 року кількість відпрацьованих так годин збільшилась у 18 разів.

  1. Перевезли Дніпром понад 15 тис. тонн зернових

Восени 2022 року компанія відновила роботу всіх річкових елеваторів, які розташовані на підконтрольній Україні території, а це філії “Зеленодольська”, “Градизьк”, “Хортиця”, “Тернівська”, “Вітове”, “Новоодеська”, “Переяславська”, “Вознесенська” та “Кременчуцька”. Навесні вдалося відновити перевезення на середньому Дніпрі. Протягом квітня-травня 2023 року так вдалося транспортувати понад 15 тис. тонн зернових.

У планах судноплавної компанії збільшити обсяги з надання послуг стороннім організаціям в Ізмаїлі, а також нарощувати обсяги перевезень на Констанцу шляхом оптимізації маршрутів. Так, досвід проходження морських шляхів, отриманий взимку та навесні, дозволяє компанії обирати саме морські маршрути слідування замість руху Дунаєм, що впливає на швидкість обертання флоту.

  1. Збільшили обсяги перевезень автотранспортом в 3,6 раза

Автомобільний транспорт компанії, який зараз складається зі 100 вантажівок, в умовах обмеженої роботи зернового коридору і пропускної здатності залізничної інфраструктури в напрямку Ізмаїла став дуже важливою частиною логістичного ланцюга. Транспортування збіжжя з південних філій, зокрема річкових “Вознесенської” та “Новоодеської”, а також термінала в Миколаєві, який зараз виконує функцію сухого порту, в напрямку “Бессарабської” здійснюється саме автотранспортом. У поточному році колективу департаменту логістики вдалося наростити обсяги перевезень в 3,6 раза та водночас покращити ефективність використання автотранспорту на 66% шляхом повного укомплектування водіями автопарку та раціоналізації структури перевезень. У планах напряму реалізація проєкту оновлення 50% парку вантажівок вже до кінця 2023 року.

  1. Заощадили 63 млн грн завдяки використанню власного вагонного парку

Від початку 2023 року компанія транспортувала залізницею майже 100 тис. тонн вантажів як в напрямку західного кордону країни, власної філії “Бессарабська”, так і портів зернового коридору. Наявність власного вагонного парку дозволила зекономити в середньому 700 грн на кожній тонні перевезених вантажів, що сукупно дало можливість заощадити 63 млн грн. Також за цей період у контексті покращення використання вагонів та ефективності обробки залізничного транспорту на філії “Бессарабська” введено в експлуатацію автоматизовану лінію вивантаження з вагонів та побудовані додаткові місткості для прийняття зернової продукції із залізничного транспорту в період непогоди. Це дуже важливо для Дунайського регіону, де відсутні місткості для зберігання і накопичення, що суттєво погіршує вивантаження вагонів у регіоні. Завдяки новій лінії обсяги вивантаження на філії “Бессарабська” збільшено до 60 вагонів на добу.

Довідка: до війни компанія “НІБУЛОН” обробляла 82 тис. га землі, володіла і управляла мережею внутрішніх елеваторів і річкових терміналів і сучасним морським терміналом, розташованим у Миколаєві. “НІБУЛОН” експортувала переважно кукурудзу, пшеницю і ячмінь у більш ніж 20 країн світу. Крім того, компанія мала широку лінійку флоту (річковий, морський і змішаний).

Елеваторний напрям компанії “Нібулон” впроваджує нову систему контролю за підготовкою технічної бази підприємства. Відтепер у компанії діятиме внутрішня комісія. В її складі – представники філій, центрального офісу, пожежної безпеки, технічного департаменту та відділу якості. Це забезпечить комплексний підхід до оцінки технічної бази підприємства та ефективний контроль над усіма необхідними аспектами.

Нагадаємо, ТОВ СП “НІБУЛОН” ухвалило рішення про запровадження низки реформ, яка допоможе підвищити ефективність та прибутковість агровиробництва.

У компанії “Нібулон” прозвітували про результати весняної посівної та поділилися планами на найближчий період.

До повномасштабного вторгнення “Нібулон” був лідером річкових перевезень аграрної продукції в Україні. Компанія системно нарощувала власний флот та будувала річкові термінали на Дніпрі та Південному Бузі. Велика війна заблокувала роботу на внутрішніх водних шляхах. Та навіть за таких умов компанія знайшла можливості поновити роботу свого флоту і терміналів.

Миколаївські фахівці “Суднобудівно-судноремонтного заводу “Нібулон” будуватимуть флот для українських прикордонників у Франції. Корабелів буде задіяно в будівництві катерів з нуля – від початку складання палуби до пусконалагоджувальних робіт. Отримана експертиза дозволить надалі здійснювати технічне обслуговування флоту в Україні силами наших спеціалістів. Завдяки цьому можна підтримувати судна в належному стані та зменшити сукупну вартість володіння флотом, яка в середньому на 70% складається з витрат на обслуговування.

Філія “Бессарабська” компанії “Нібулон” впроваджує електронну чергу для автотранспорту, що полегшить та прискорить процес приймання продукції від постачальників. Про це повідомив директор з логістики “Нібулон” Сергій Калкутін, інформує пресслужба компанії.

Анна Лиса

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку