Члени групи обмінюються інформацією про товари, ціни, спосіб доставки, публікують фото та номери телефонів. При чому ціни на таких віртуальних майданиках продавці не підвищують, залишаючи їх ринковими.
Читайте: Як програма МетеоЗахист повертає впевненість аграріям
Найбільшим попитом користуються картопля, молочні продукти, м’ясо, риба та продукти глибокої заморозки. Такий віртуальний бізнес за жорстких умов карантинних обмежень став чудовим виходом із ситуації, дозволяючи одним заробляти, а іншим – задовольняти потреби у продуктах харчування.
Трохи меншою популярністю користується група з продажу непродовольчих товарів, у якій понад 500 учасників.
Раніше економіст FAO Андрій Ярмак повідомив, чим небезпечні карантинні обмеження для звичайних українців.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!