За третій квартал чистий прибуток McDonald’s зріс на 17% порівняно з попереднім кварталом, до 2,3 мільярда доларів, продажі у всіх ресторанах світу зросли на 14% – до 6,69 мільярда доларів, пише euronews з посиланням на фінансовий звіт компанії.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Компанія повідомила, що це стало можливим завдяки популярним акціям, які залучають клієнтів попри на вищі ціни в США.
McDonald’s підвищив ціни на деякі позиції меню в США, однак запустив акції для заохочення клієнтів, на кшталт, подвійного чизбургера за 0,5 дол у Національний день чизбургерів у США.
У Великій Британії протягом серпня компанія пропонувала знижки, зокрема 60% знижки на Big Mac або Chicken McNuggets.
Меню McSmart, що запустили на початку 2023 року в Німеччині, дає змогу клієнтам готувати власні невеликі страви.
Цей хід допоміг Німеччині досягти двозначного зростання продажів десятий квартал поспіль.
У McDonald’s заявили, що клієнти у США з річним доходом 45 тис дол або менше почали витрачати менше на кожне замовлення. Водночас компанія додала, що бачить у своїх магазинах більше клієнтів з високим рівнем доходу, тих, хто зараз ходить до McDonald’s, а не витрачає гроші в ресторанах (де можна сидіти).
Нагадаємо, Цього року несприятливі погодні умови підвищили ціни на помідори на 445% в Індії. McDonald’s припинив використовувати помідори для приготування їжі в більшості своїх закладів на півночі та сході Індії на тлі п’ятикратного зростання ціни них, оскільки несприятливі погодні умови обмежили врожайність цієї культури
McDonald’s створює додаткову мережу ресторанів під назвою CosMc’s. Гігант швидкого харчування поділився декількома подробицями про проєкт.
Виявляючи турботу про диких бджіл, кілька ресторанів McDonald’s у Швеції обладнали на своїх дахах вулики і висаджують навколо квіти та різноманітні рослини. Віддати належне природоохоронному проекту цих локацій покликана ініціатива компанії – створення McHive. У новому міні-ресторані не подають бургерів і фрі – він функціонує як повноцінний вулик.
Загальна вартість 100 найкращих брендів досягла $3 трлн, що на 16% більше, ніж роком раніше ($2,7 трлн).
У столиці США, Вашингтоні, почав роботу перший український ресторан Ruta.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!