Про тенденції китайського ринку олійних культур та успіхи українського агробізнесу в його підкоренні розповів Сергій Феофілов, генеральний директор «УкрАгроКонсалт», на конференції операторів агробізнесу BLACK SEA OIL TRADE-2019. На заході працює кореспондент Landlord.
За даними, представленими в презентації Сергія Феофілова, український експорт соняшникової олії до Китаю зріс на 69% у 2018/2019 маркетинговому році порівняно з попереднім МР.
Такому стрімкому зростанню, за словами Стівена Лі Фенг Жоу, старшого трейдера китайського ECTP, сприяють смакові вподобання китайців, адже соняшникову і кукурудзяну олію вони вважають чистим та корисним продуктом. У свою чергу, соєва олія – це переважно ГМО, а пальмову використовують виключно на виробництві.
Читайте: Кернел почав поставляти в Китай особливий вид олії
Структура китайського імпорту соняшникової олії (по місяцях 2019 року) свідчить про те, що найпотужнішим її постачальником до Китаю є Україна. Найбільш «урожайними» в 2019 році для українських виробників стали квітень (87,5 тис. тонн) та липень (майже 76,4 тис. тонн).
Загальний імпорт соняшникової олії з України до Китаю за 7 місяців поточного року склав 488, 5 тис. тонн.
Щоб і надалі нарощувати свій експортний потенціал та уникнути ризиків звинувачень у фальсифікації, Україна намагається адаптувати стандарти якості соняшникової олії до стандартів ЄС, підкреслив Сергій Феофілов. Проте, за словами доповідача, це тривалий процес, який ускладнюється пошуком потужних інвестицій. Крім того, потрібно переконати українських виробників дотримуватися високих стандартів.
Як повідомляв раніше Landlord, український експорт соняшникової олії в цілому сягнув 6 млн тонн – це 60% світового ринку
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!