За підсумками перших трьох місяців 2021 року вантажні перевезення по Дніпру склали 1,8 млн тонн, що на 66% більше, ніж було перевезено у I кварталі 2020 року. Про це повідомили у прес-службі адміністрації морських портів України з посиланням на дані річкової інформаційної служби України (РІС) філії «Дельта-Лоцман».
У абсолютному вимірі приріст у порівнянні з січнем-березнем 2020 року склав 719,7 тис тонн. За кількістю рейсів, поточна навігація значно перевищує минулорічну – у I кварталі 2021 року було здійснено 1948 річкових вантажних рейсів проти 1050 суднопроходів, що були здійснені у січні-березні 2020 року (або на 85,5% більше). При цьому треба врахувати, що навігація по всьому дніпровському каскаду була розпочата 10 березня.
Головним видом вантажів традиційно стали будівельні матеріали. Обсяги транспортування будівельних вантажів у порівнянні з I кварталом минулого року збільшились на 78,7% і досягли 1,05 млн тонн.
Читайте: Продавці кукурудзи в Україні намагаються втримати ціни на рівні $270/т
Цікаво, що на другому місці за обсягами річкової «перевалки» стали зернові культури. Не дивлячись на помітне зменшення валового збору зернових та олійних в Україні у минулому році і різке скорочення експорту зерна у порівнянні з 1091/2020 маркетинговим роком, обсяг перевезення зернових вантажів Дніпром збільшився у порівнянні з показником I кварталу 2020 року на 33,3% і загалом склав 568,6 тис тонн.
Крім цього, річкові перевезенні активно використовували відправники металопродукції – за 3 місяці 2021 року обсяги перевезення металу по річці виросли в 2,8 рази у порівнянні з січнем-березнем 2020 року і досягли 171 тис тонн. При цьому, перевезення нафтопродуктів і контейнерів по Дніпру у вказаний період зафіксовані не були.
Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що FAO прогнозує збільшення врожаю пшениці в Україні до 27,5 млн т.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!