Торговельна марка “Яготинське” оновила лінійку питних йогуртів, фасованих у плівку, зокрема, додали три нові смаки: з ароматом лісових ягід, манго та маракуї, чорниці.
Про це йдеться у повідомленні групи компаній “Молочний альянс”, яка володіє ТМ.
Жирність йогуртів – 1,5%, а об’єм паки – 400 г. Продукція виготовляється на ТДВ “Яготинський маслозавод” із високоякісної сировини методом сквашування пастеризованого молока закваскою чистих культур молочнокислих бактерій.
Наразі лінійка питних йогуртів у плівці представлена шістьма смаками: крім згаданих, ще полуниця, персик, вишня – чорна смородина, а також біфідойогуртом без наповнювача.
Нагадаємо, “Яготинський маслозавод” починає виробляти два продукти в безлактозній лінійці ТМ “Яготинське”: ультрапастеризоване молоко 2,5% жиру в пакованні Tetra Fino та сир кисломолочний 5% жиру в пакованні стабілопак.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Довідка: ГК “Молочний альянс” об’єднує Пирятинський і Баштанський сирзаводи, Золотоніський маслоробний комбінат, Яготинський маслозавод, філію “Яготинське для дітей”. Підприємства холдингу виробляють молочну продукцію під торговими марками ТМ “Пирятин”, “Славія”, “Яготинське” і “Яготинське для дітей”, “Хопси” та ін.
Нагадаємо, для того, щоб мати постійно в наявності певну кількість власної сировини, державне підприємство “Шацький молокозавод” створили фермерське господарство “Полісся-молоко”.
Молочна компанія “Волошкове поле” планує подвоїти виробництво ультрапастеризованого молока, інвестувавши 1,5 млн євро на постачання лінії “Тетрапак” та збільшивши виробничі потужності.
Згущене молоко з Буцької громади планують постачати до великих мереж супермаркетів по всій країні, як і продукцію з інших громад. Над цим працюють фахівці програми “Сади Перемоги”. Оскільки ця ініціатива всеукраїнська, то вони орієнтуються на те, що вирощують і виробляють у тих чи тих громадах.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!