Новини / Технології     14 липня 2021 11:32

Технологія No-Till: переваги, фінансовий зиск та труднощі переходу

Компанія John Deere у рамках спеціальної освітньої кампанії познайомить українських аграріїв з особливостями системи обробітку ґрунту No-Till

Компанія John Deere запускає в Україні освітню кампанію No-Till, покликану показати переваги системи нульового обробітку ґрунту, глибше пояснити її процеси, а також познайомити фермерів з особливостями переходу на цю технологію землеробства.

Нульовий обробіток ґрунту останнім часом стає все популярнішим: технологія дозволяє істотно знизити витрати на виробництво і при цьому зберігає природну родючість ґрунту. Як наслідок, це сприяє вирішенню проблеми ерозії та відновлення виснажених земель. Крім того, No-Till вигідна і фермерам: оскільки польових робіт потрібно менше, знижується амортизація техніки й витрати на паливо для тракторів.

Однак при переході на No-Till вітчизняні аграрії нерідко постають перед труднощами, оскільки для України система досить нова і поки ще не скрізь є повне розуміння її процесів. «Трапляється, що фермери відмовляються від неї в перший же рік, оскільки підвищується фон бур’янів і доводиться витрачати додаткові кошти на засоби захисту та збільшувати навантаження на обприскувачі. При цьому не береться до уваги, що технологія No-Till, як правило, починає приносити ефект приблизно через три роки її послідовного впровадження», — пояснюють у компанії.

Читайте: Павло Головенко: Ми орієнтуємося на партнерів, які мислять системно та ставлять перед собою амбітні цілі

Саме тому John Deere вирішила розповісти аграріям, як працює ця технологія та як її слід впроваджувати, щоб не розчаруватися в результатах.

Наприклад, рекомендується починати з 10% територій і тільки після набуття необхідного досвіду поступово збільшувати площі, поки господарство повністю не перейде на цю технологію.

У рамках кампанії буде представлена серія освітніх роликів, присвячених технології, а також статті, інтерв’ю з експертами та інші матеріали, де буде показаний досвід різних країн світу.

«Перехід на технологію No-Till — це не просто відмова від обробітку ґрунту, а ще низка додаткових якісних змін. Щоб це дало ефект і приносило прибуток, необхідне постійне навчання, відстеження тенденцій, знайомство з успішними прикладами інших господарств. Сподіваємося, наша кампанія допоможе українським аграріям отримати необхідні знання про цю технологію, що має величезний потенціал як з економічної, так і з природоохоронної точки зору», — розповів менеджер з тактичного маркетингу Дмитро Калашников.

Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, як за допомогою сучасних технологій оптимізувати захист ґрунту, внесення добрив та захист рослин — майстер-клас від компанії John Deere

Читайте також