Про це повідомляє прес-служба АТ «Укрзалізниця».
Тепер Укрзалізниця спільно з учасниками ринку до 1-го липня 2019 року має розробити нову концепцію тарифоутворення на залізничному транспорті, яка повинна бути доповнена необхідними елементами автоматичної індексації й усунути такі недоліки чинної системи, як розрив у вартості перевезення вантажів і порожній пробіг.
Читайте: До липня 2019 року Україна експортує 47 млн т зерна
Одна із пропозицій УЗ, яку зараз вивчають учасники ринку, – запровадження інвестиційної складової тарифу під час реалізації окремих інвестиційних проектів, програм. Наразі фахівці розробляють формулу цієї складової.
«Це дозволить Укрзалізниці залучити кошти на реалізацію інвестиційної програми компанії та максимально оперативно змінити на краще ситуацію зі станом тягового рухомого складу», – відзначив директор з економіки і фінансів АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.
Поки що, на першому етапі, тариф на вантажоперевезення УЗ проіндексовано на 14,2 %, завдяки тому, що Державна регуляторна служба України 22 березня 2019 р. погодила індексацію тарифів на вантажні перевезення на рівень минулорічного індексу цін виробників. УЗ відкрила спеціальний інвестиційний рахунок, на якому акумулюватимуться кошти від індексації тарифів.
Як повідомляв Landlord, в Українській зерновій асоціації вважають, що застосування механізму підвищення тарифів на вантажоперевезення УЗ шляхом індексації на рівень зростання цін у промисловості призведе до непрогнозованості вартості логістики, а отже, поставить під удар експорт зернових з України.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!