Спілка молочних підприємств України взяла участь у комбінованому практикумі з ребрендингу сиру Фета та просування українського бренду Nabil.
Про це повідомляє пресслужба Спілки молочарів України.
До участі у заході також долучилися представники проєкту “Інституційна та політична реформа для дрібного сільського господарства» (IPRSA)”, асоціацій молочної галузі, заводів-виробників сиру та ритейлу.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Дотримуючись національної законодавчої бази, Україна захищає схеми якості від незаконного виробництва або збуту продуктів, найменування яких охороняються в країні або країнах, з якими Україна погодила взаємне визнання географічних зазначень. Відповідно до статей 202-203 Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, Україна охороняє географічні зазначення, зареєстровані в ЄС і перелічені в Додатку XXII-C до Угоди, а також нові географічні зазначення, які будуть реєструватися надалі.
Передбачено семирічний перехідний період з дати набрання чинності цією Угодою, що включає перехідний період для використання географічних зазначень ЄС для сирів: Parmigiano Reggiano, Roquefort і Feta, який закінчується 31 грудня 2022 року. Після цього українські виробники сиру Фета мають змінити назву свого продукту на іншу.
Проєктом було запропоновано використовувати назву “Набіл”, але підкреслено, що підприємства мають вибір: прийняти “Набіл” як загальну для всіх виробників назву для сирів типу Фета, або ж реєструвати власну назву тільки для продукту свого виробництва.
Дискусію вирішено продовжити для обговорення тих питань, які супроводжують ребрендинг – вплив на продажі, питання експорту, розробка технічних регламентів тощо.
Нагадаємо, внутрішні продажі сиру сповільнилися на тлі масових ракетних обстрілів росією та загального погіршення економічного становища українців.
На Прикарпатті молочна ферма “Мукко” знову випустила у продаж сир з віскі витримкою понад 6 місяців “Старий Стрий”.
Ферма Panbaran на Київщині створила патріотичний український сир “Чорнобаївка”.
Нещодавно на Сумщині відкрилася нова Андріївська сироварня. Наразі власники працюють над розширенням виробництва та створенням нових робочих місць.
Українські сири отримали 13 відзнак на World Cheese Awards. Слоган, з яким Україна була представлена на WCA — “Freedom tastes great”.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!