Про це повідомляє EastFruit.
Економіст інвестиційного департаменту Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак розповів, що мають враховувати українські виробники і трейдери плодоовочевої продукції, взявши курс на експорт в ОАЕ.
Читайте: Україна експортувала рекордні обсяги заморожених фруктів та ягід на $78 млн
- Значна частка продукції, що ввозиться в ОАЕ, реекспортується.
- Головними покупцями свіжих овочів і фруктів в ОАЕ є не супермаркети, а HoReCa, кейтеринг (обслуговування авіакомпаній, конференцій тощо). Тож вкрай важливо шукати імпортерів, які обслуговують саме ці сегменти.
- HoReCa і кейтеринг використовують багато заморожених фруктів і ягід, тож українським ягідникам треба готувати ці пропозиції.
- Овочевий ринок в ОАЕ має місцеву специфіку: українські сорти картоплі, моркви та інших овочів не обов’язково користуватимуться попитом у цьому регіоні.
- Не варто орієнтуватися на високі роздрібні ціни на агропродукцію в ОАЕ, розраховуючи продати дорого свої товари. Місцеві імпортери завжди активно торгуються. Інтерес до української продукції почасти зумовлений тим, що вона якісна, але недорога.
- Слід добре спланувати логістику. Перш ніж іти на ринок ОАЕ, потрібно зрозуміти переваги своєї продукції порівняно з іншими експортерами, щоб сформувати конкурентну ціну.
Landlord раніше повідомляв про те, що ОАЕ зацікавлені в збільшенні експорту українських яблук, черешень та лохини.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!