Південнокорейська суднобудівна компанія Samsung Heavy Industries стала першою в галузі, що випробувала систему автономної навігації на великому контейнеровозі місткістю 15 тис TEU, передає ЦТС.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Судно оснащено розробленою фахівцями Samsung технологією для дистанційного автономного судноводіння SAS (Samsung Autonomous Ship) та системою SVESSEL (розумне судно). З 26 червня по 1 липня судно подолало близько 1,5 тис км від оcтрова Кодже (провінція Південний Кенсан) до острова Чеджу та порту Гаосюн на Тайвані.
Під час демонстраційних випробувань використовували сучасні автономні навігаційні технології, включаючи систему автоматичного розпізнавання (AIS), радар, датчики камери та комплекс різних датчиків. На шляху судна автоматизована система змогла точно розпізнати в радіусі 50 км більше 9 тис. перешкод, таких як судна і буї, і безпечно пройшла маршрут, обминаючи небезпечні перешкоди, запобігши в 90 випадках зіткненню з ними.
Успішне випробування продемонструвало можливості модернізованої технології автономного судноводіння, здатної забезпечити безпеку на жвавому судноплавному маршруті в Південно-Китайському морі.
Система автономного судноводіння у віддаленому режимі, розроблена Samsung під час рейсу показала варіанти обходу перешкод більш ніж на 90%, що відповідають тому курсу, яким слідував би досвідчений судноводій.
Контейнеровоз, задіяний у випробуванні, був оснащений різними сучасними рішеннями з використанням ШІ для суден, розроблених інженерами Samsung, зокрема спеціалізованою системою контролю стану обладнання для технічного обслуговування (SVESSEL CBM) та електронним бортовим журналом SVESSEL eLogbook.
У Samsung впевнені, що дана технологія сприятиме значним змінам у судноплавній галузі, зробивши судна більш безпечними, ефективними та екологічно чистими.
Нагадаємо, Samsung Heavy Industries отримала схвалення свого проєкту енергетичної баржі. Суднобудівна компанія Samsung Heavy Industries (SHI) отримала схвалення від американського класифікаційного та сертифікаційного товариства ABS. Мовиться про концептуальний проект “енергетичної баржі CMSR”.
Deutsche ReGas офіційно запустить проєкт LNG-термінала в порту Лубмін на Балтійському морі 14 січня. Так, наступного тижня Німеччина отримає два працюючих ЗПГ-термінали.
Польща та Німеччина конфліктують через будівництво контейнерного порту на Балтійському морі. У польському місті Свіноуйсьце планують побудувати контейнерний порт. Він має стати одним з найбільших у Балтійському морі, а його потужність становитиме 2 млн стандартних контейнерів на рік.
Китай швидко опановує ринок нових танкерів для зрідженого природного газу (ЗПГ), оскільки місцеві й іноземні судновласники звертаються до його суднобудівників за спеціальними суднами через те, що корабельні в Південній Кореї перевантажені замовленнями.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI).
В Італії схвалили проєкт будівництва плавучого ЗПГ-термінала біля узбережжя Равенни у верхній частині Адріатичного моря. Загалом у проєкт інвестують майже 1 млрд євро.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!