Новини    10 січня 2023 19:54

14 січня у Німеччині запустять другий LNG-термінал

ЗПГ буде постачатися з плавучого сховища на FSRU Neptune за допомогою малих газовозів

Deutsche ReGas офіційно запустить проєкт LNG-термінала в порту Лубмін на Балтійському морі 14 січня. Так, наступного тижня Німеччина отримає два працюючих ЗПГ-термінали.

Проєкт з імпорту потужністю 4,5 мільярда кубічних метрів (приблизно 3,3 мільйона тонн ЗПГ на рік) мав розпочати комерційну експлуатацію до кінця минулого року, однак офіційний запуск затримали через проблеми з дозволами, повідомляє usm.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter

Місцеве уряд Мекленбурга надасть залишкові дозволи, необхідні для початку проєкт. У пресреліз від 5 січня місцевий уряд повідомив, що процес затвердження наближається до завершення, пише enkorr.

Проєкт Deutsche ReGas вже прийняв перший ЗПГ: Seapeak Hispania об’ємом 140 500 кубічних метрів прибув 21 грудня з вантажем із єгипетського заводу ЗПГ Ідку. Seapeak буде використовуватися як плавуче сховище (FSU).

ЗПГ буде постачатися з плавучого сховища на FSRU Neptune за допомогою малих газовозів.

Запуск термінала в Лубміні означає, що на наступній неділі в Німеччині повинні запрацювати два термінали ЗПГ із сумарною потужністю 9,5 млрд кубометрів на рік.

Досі Німеччина була єдиною великою країною Євросоюзу, яка не мала на своїй території інфраструктури для прийому зрідженого газу. 17 грудня 2022 року в порту Вільгельмсхафена на Північному морі офіційно ввійшов до ладу перший німецький ЗПГ-термінал.

Нагадаємо, Польща та Німеччина конфліктують через будівництво контейнерного порту на Балтійському морі. У польському місті Свіноуйсьце планують побудувати контейнерний порт. Він має стати одним з найбільших у Балтійському морі, а його потужність становитиме 2 млн стандартних контейнерів на рік.

Китай швидко опановує ринок нових танкерів для зрідженого природного газу (ЗПГ), оскільки місцеві й іноземні судновласники звертаються до його суднобудівників за спеціальними суднами через те, що корабельні в Південній Кореї перевантажені замовленнями.

A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI).

В Італії схвалили проєкт будівництва плавучого ЗПГ-термінала біля узбережжя Равенни у верхній частині Адріатичного моря. Загалом у проєкт інвестують майже 1 млрд євро.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...