Новини / Рослинництво     30 квітня 2019 13:18

Салат кольору мерло: канадський виробник знайшов секрет, як привернути увагу споживача

Канадській компанії вдалося змінити сприйняття споживачами червоного салату. Застосовуючи гібридну LED-систему освітлення, у тепличному господарстві отримують насичений червоний колір листя, солодкого і хрусткого на смак, що має подовжений термін зберігання.

Про це повідомляє HortiDaily.

Whole Leaf – тепличне господарство, розташоване в канадській провінції Альберта, розпочало масове вирощування салату у 2017 році і зараз має 11 акрів виробництва (1 акр = 0,4 га). Підприємство планує виробляти близько 18–20 млн голів цієї продукції на рік.

Інтерес до червоного кольору

Одна з тенденцій ринку, яку відзначають у компанії, – зростання інтересу споживача до червоного салату.

Читайте: Сазани, равлики, вівці, сири: 33 львівських фермери об’єдналися задля розвитку бізнесу 

Керівник компанії Rindi Bristol розповів, що протягом багатьох років, за спостереженням продавців, червоний салат не привертав уваги, оскільки більшість споживачів відзначали його непривабливість і гіркуватий смак.

Проте після того, як компанія Whole Leaf виростила і поставила на ринок свій салат, сприйняття споживачами цієї продукції кардинально змінилося.

«З нашою світлодіодною гібридною системою освітлення ми працюємо з генетикою салату і отримуємо його справді темного кольору – кольору вина, який споживачі прийняли», – пояснює Rindi Bristol.

Новітні тепличні системи – запорука якості

Червоний лист – «кольору Мерло» – виявився неймовірно популярним у споживачів. Салат Whole Leaf є солодким і хрустким, з тривалим терміном зберігання.

Салат кольору мерло: канадський виробник знайшов секрет, як привернути увагу споживача

У компанії повідомили, що завдяки новим системам освітлення і контролю клімату в теплицях були досягнуті значні зрушення в технології, які поліпшили умови вирощування салату всіх сортів, дозволили отримати продукцію високої якості і тим самим підвищити попит на неї.

Салат кольору мерло: канадський виробник знайшов секрет, як привернути увагу споживача

Секрети маркетингу

Наступний маркетинговий хід, який компанія планує зробити, – це введення нової упаковки. На початку літа Whole Leaf продаватиме свій салат у патріотичній упаковці, на якій буде нанесено червоний і білий кольори та зображення кленового листя.

«Немає кращого способу відзначити літо в Канаді зі свіжим салатом, який вирощується поблизу дому», – додає Rindi Bristol.

Landlord раніше повідомляв про те, що італійська компанія вирощує салат у гідропонних теплицях з плаваючими опорними панелями. Колосальна економія площі й води, а також вищий вміст мінеральних солей у продукції і збільшений термін її зберігання – ключові переваги інноваційної технології порівняно з традиційними.

Новини за темою:  Ріпак під загрозою: в яких областях шкідники активніше за все пошкоджують посіви – дані Держпродспоживслужби
Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також