Експерти вважають, що ризики на фрахт додатково закладатися не будуть, адже з початком маркетингового року ставки на плату за перевезення вантажу зросли на $ 8–10.
Зокрема, таку думку висловив комерційний директор компанії Agria Юрій Ровицький, – повідомляє latifundist.com.
На його думку, товарообіг через Бердянськ різко зменшиться, оскільки зараз вигідніше везти вантажі в Миколаїв або Одесу.
Читайте: Як український бренд агротехніки Elvorti став частиною світової еліти
На зростання фрахтового ринку суттєво впливають значні затримки проходу через Керч-Єнікальський канал, – вважає керівник аналітичного сектора Zernovoz.in.ua Олександр Глущенко.
За словами експерта, наразі очікують проходу 3 судна у напрямку Бердянського морського порту, 13 – у напрямку Маріупольського.
«З моменту відновлення судноплавства в Керч-Єнікальському каналі, як і раніше, не пройшло жодне судно для українських портів», – відзначив О. Глущенко
Landlord повідомляв про те, що воєнний стан введено в областях України, розташованих на кордоні з Російською Федерацією, Придністров’ям і акваторією Азовського моря, терміном на 30 днів – з 28 листопада до 28 грудня 2018 р.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!