Новини / Техніка     27 листопада 2018 12:26

Як український бренд агротехніки Elvorti став частиною європейської еліти


Сучасний вітчизняний ринок виробництва агротехніки – доволі скромний. Проте навіть у таких непростих економічних умовах українські виробники намагаються йти в ногу з часом та нав’язувати конкуренцію світовим брендам.

За рахунок чого це в них виходить та які їх перспективи в найближчому майбутньому в ексклюзивному інтерв’ю редакції LANDLORD розповів директор Торгового дому Elvorti В’ячеслав Ківерник.

Без перебільшення підприємство сільськогосподарського машинобудування Elvorti можна назвати лідером українського ринку. За останнє десятиріччя українська компанія, дата заснування якої припадає на 1874 рік, провела глибоку модернізацію виробництва й наразі здатна запропонувати аграріям причіпну сільськогосподарську техніку, що не поступається найкращим світовим зразкам.

За словами пана Ківерника, серед конкурентів на внутрішньому ринку компанію Elvorti відрізняє власна сучасна виробнича база, в модернізацію якої були вкладені значні інвестиції:

«В Україні діє низка помітних вітчизняних виробників сільгосптехніки, які представляють конкурентну продукцію, що користується попитом. Від цих поважних компаній нас відрізняє власна сучасна виробнича база. Протягом останніх 10 років власники Elvorti доклали багатьох зусиль, витративши значні кошти і моральні ресурси на проведення повного переозброєння виробництва. Було змінене саме обладнання, проведена реконструкція виробничих приміщень і реорганізація виробництва».

За словами В’ячеслава Ківерника, бути в тренді їм допомагає не тільки продукція високої якості та приваблива ціна, але й тісна співпраця безпосередньо із самими споживачами:

Отримуйте щоранку на пошту свіжі новини та найцікавіше чтиво!



Вас зацікавить