Порт Гетеборг планує запустити бункерування метанолом до 2024 року

Оператор Inter Terminals Sweden співпрацює з портом Гетеборг у Швеції, щоб запровадити послуги з бункерування метанолом до кінця 2023 року. Нині триває підготовка до перебудови деяких резервуарів та відповідної інфраструктури для забезпечення можливості бункерування метанолом у порту, повідомляє usm.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Порт Гетеборга інтенсивно працює над розробкою нормативної бази для бункерування метанолом. Порт планує стати основним центром бункерування та зберігання метанолу в Північній Європі
До 2030 року порт Гетеборга поставив перед собою амбітну мету — скоротити викиди від судноплавства на 70% у межах підприємства. Одним із ключових кроків для досягнення цієї мети є надання різноманіття палив для судноплавства, які сприяють зниженню викидів як у портах, так і в глобальному масштабі.
Ми дуже раді, що в найближчому майбутньому є плани щодо зберігання метанолу в енергетичному порту в Гетеборзі для продовження бункерування суден у районі Гетеборга. Ми хочемо й надалі залишатися привабливим бункерним центром, — заявила керівниця енергетичного напряму в порту Гетеборг Лена Ліліенберг.
У січні цього року пором Stena Germanica, що працює на метанолі, став першим судном (не танкером), яке здійснило бункерування метанолом методом STS у порту Гетеборг.
Нагадаємо, найбільша судноплавна компанія Японії Mitsui O.S.K. Lines (MOL) завершила експериментальний рейс, під час якого як бункерне паливо використовувався біометанол.
Mitsui O.S.K. Lines (MOL) анонсувала початок пробного використання сервісу Starlink компанії SpaceX.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk, повідомляє usm.
Найбільший контейнерний порт Німеччини та один з найбільших європейських портів Гамбург знайшов новий спосіб подолання заторів, скорочення часу очікування і зниження викидів, що виникають під час перевантаження контейнерів у величезному портовому комплексі.
Об’єднаний контейнерний оператор японських судноплавних корпорацій K Line, NYK та MOL Ocean Network Express (ONE) оголосив про розміщення замовлення на будівництво десяти контейнеровозів місткістю 13,7 тис. TEU.
Анна Лиса